• Mammas gossar

Ont längst ner i halsen?

Kan man ha en infektion längst ner i halsen ungefär ovanför nyckelbenet? Jag upplever det inte som ont utan mer som om någon trycker en tumme mot hela tiden. Jag trodde först att känslan berodde på ångest men efter 2 st oxascand idag så försvinner det inte.

Bemöt andra som du själv vill bli bemött.
  • Svar på tråden Ont längst ner i halsen?
  • Mammas gossar

Får mer och mer panik nu, är orättvis och arg på maken men jag får panik när jag hela tiden känner något som trycker över halsen..... Tar ju oxascand men det släpper ju inte så det måste ju vara något annat...

Ingen som vet som kan ägna mig lite tid
    Tänkte ringa sjukvårdsupplysningen men vad kan dem göra egentligen men klumpen i halsen blir bara större och större.
    Ringde till psyk också och dem tyckte ju också att oxascanden ska ta bort detta om det vore ångest...

• Ch Belair

Inte alltid oxascand och liknande hjälper mot ångest helt. Kan mycket väl bara ångest. Jag kan känna liknande som du vid ångest.

• Mammas gossar

Känner mig arg, rastlös och vill bara skrika rakt ut o göra något okontrollerat känns det som.... Ska även tillägga att jag satte in en hormonspiral i måndags och efter det har detta blivit sämre. Skrev en tråd om det tidigare under känsliga rummet, vet inte hur jag mår nu men känslan i halsen e kvar men nu börjar jag bli så där tom och konstig i kroppen.... Däremot är det första gången jag känner ångest i halsen på detta sätt och kanske därför inte oxascanden tar bort det.

Svar på tråden Ont längst ner i halsen?