• Poena

Vad tycker ni om bubbleroom.se??

Vad tycker ni om bubbleroom.se??

Jag tyckte det var jättekul när jag för några månader sen hörde att det skulle startas upp en e-handel där man kan få tag på kläder o dyl som är svåra eller omöjliga att få tag på här i Sverige.

Bara ett problem.. jäklar vilka priset de tar ut!! Visst det kanske kostar en del för dem att specialbeställa saker från USA och skicka efter några i taget bara men ändå...

Exempelvis såg jag nu att de säljer mitt favvo-rouge från NARS. Jag köpte det själv genom tidningen ELLE för något år sedan och betalade då 149 kr. Och de tar ut... håll i er nu... 550kr Tydligen säljs inte NARS här längre men ändå..

För att ta ett annat exempel, en Abercrombie & Fitch-tröja som man kan köpa från USA för ca 400-450 kr + frakt på ca 100 kr kostar 1000 kr där!

Så i slutändan lönar det ju ändå sig att beställa ändå från USA

• Svar på tråden Vad tycker ni om bubbleroom.se??
  • kattis81

trist när dom tar såna överpriser! säkert är det många som tycker det känns för krångligt att beställa själv från USA så dom köper från bubbleroom iaf...
    =/

• giz

wooooooooooooooooooooooooow snablar vad dyra dom var.....är ju mycke billigare att gå ihop ett gäng å beställa från usa.......

• Quinny

Jag håller med om att bubblerooms priser är höga - men jag beställer ändå därifrån... Nu senast ett par Antik jeans & en bikini... =Ångest!!!
    Tipsa gärna om en USA-sida med dessa märken... Så kan man kanske spara en slant! //Quinny

• JohPet

Det är helt sanslöst! Sen vet man ju att deras inköpspris inte är vad JAG får betala i USA för en A&F-tröja, dessutom.

Quinny-- www.abercrombie.com finns ju...

• Quinny

Tack JohPet! Precis vad jag ville veta !!!
    Nu ska här shoppas

• fasching

dyrt är bara förnamnet. mitt orgasm från nars kostade 22 dollar, iofs köptes det på plats i USA, men deras priser är helt vansinniga.

själv har jag beställt från www.shopbop.com dyr frakt, men i slutändan ändå billigare än bubbleroom och MYCKET större utbud. annars fungerar ebay fint, men det gäller att se upp för fejkade saker..

• Quinny

Thanks för länken fashing ! Vad kostar förresten frakten? Tokdyrt eller? Ska in & kolla där nu!!!

• Juni78

De har så mkt fint på bubbleroom men jag håller med chockpriser.

Svar på tråden Vad tycker ni om bubbleroom.se??