• Monky

Vad betalar ni för ett par jeans?

Funderar på vad ni har för maxgräns för jeans?
    Själv tycker jag att 500:- får räcka, men när jag berättade det för en tonåring så höll hon på att smälla av... Hon menade att man måste betala minst 800:- för ett par snygga jeans. Hur resonerar ni?

• Svar på tråden Vad betalar ni för ett par jeans?
  • lillsmurfen

Köpte ett par för 1mån. sedan för 400kr. Helt lagom i mitt mått mätt.

• ThereseLaurin

ja du jag betalar oftast runt 250 300 kronor. man ska inte behöva bli pank. finns snygga billiga jeans

• karatelinda

Jag köper sällan jeans.
    Köpte ett par denna vecka som kostade 29 euro (250 kr) och de tyckte jag var förmånliga. Skulle dock inte lägga mer än 50 euro på ett par jeans.

• kobra

jag tycker att vero moda har de snyggaste och de är inte så dyra

• Pix

Nya jeans som jag köper kostar runt 200kr . I bland köper jag märkes jeans men då är det begagnat. Jag varken vill eller kan lägga stora pengar på kläder.

• Bebis

Hehe jag e snål... 300-350 får gott räcka... vero moda brukar som sagt ha snygga för runt 200kr... billigt o bra

• Manuellas Mama

Ops e det bara jag som e yr i pannan .....jag och min syrra asså .

Hon köpte ett par jeans för ngn månad sen för 1700kr (fick en T-tröja på köpet )

Och jag köte ett par jeans för 1399kr
    SKIT SNYGGA
    Jag e jätte nöjd med de

Mimmi

• Monky

Manuellas Mama:
    1399:- - Ooops, vilket pris! Vad skönt att alla är olika, annars skulle ju inte märkesproducenterna överleva!

• penapöna

Mina senaste jeans kostade 599:-, de jag tittade på häromdagen och nog ska köpa kostar lika mycket.

Min makes senaste jeans kostade 799:-.

Billiga jeans, var hittar man dem?

Svar på tråden Vad betalar ni för ett par jeans?