• Anonym (Tomtenissa)

Hur pervers är du?

Ni tjejjer...
    Hur knasiga sexfantasier har ni? Brukar ni berätta dom för er sambo/parter/äkta hälft?

När vi hade sex igår så berättade jag för honom att jag gärna vill att han överrumplar mig nere i källaren... typ uppepå frysboxen eller arbetsbänken

Min man är så blyg/bekväm så han gillar sängen och samma gamla ställningar som vanligt - enkelt och vi får det vi behöver typ. Han tyckte att det lät spännande... fast jag tror aldrig att det blir mer än en fantasi ändå.

• Svar på tråden Hur pervers är du?
  • Anonym

Gillar tanken på att karln bara sliter ned mig i sängen drar av mig byxorna och slickar mig länge och sedn har vi sex eller att han överrumplar mig i soffan.

• Lasis

En gång berättade jag för min före detta att jag ville ge henne smisk.
    Hin ville inte och det var bara för mig att acceptera det.

• Anonym (Tomtenissa)

Jag tycker att det är nice när maken klappar till mig på stjärten... men piskor och sånt är avtändande

• Pruttiluskan

Jag kommer aldrig kunna glömma ett litet speciellt minne som jag ofta har i huvudet!
    Var med killen när han körde lastbil! (jobbet)
    Han låg ute hela veckorna & det var underbart att få följa med honom nån gång ibland! :)
    Han ville slicka mig medan han körde & det gjorde han!
    Fy fan vilka minnen jag har efter honom!
    Vi har inte träffats sen i somras tror jag & vi har inte snackat med varandra på evigheter!
    I natt så drömde jag om honom igen...när jag vaknade helt genom svettig så ser jag att jag hade fått sms av honom någon timma senare! :) Ojojoj... Men vi funkar inte ihop mer än sexuellt!

• Themis

Ska det behöva förbli en fantasi att bli nerdragen i sängen för helt vanligt sex eller att ha sex i nåt annat rum än sovrummet?

Vad har ni för sex annars då? Missionären under täcket med lampan släckt och tubsockar på eller?

Jag blir allvarligt orolig över folks bristande fantasi i detta land om det där ska räknas som "perverst".

• Anonym
    Themis skrev 2007-12-24 23:02:29 följande:
    Ska det behöva förbli en fantasi att bli nerdragen i sängen för helt vanligt sex eller att ha sex i nåt annat rum än sovrummet?Vad har ni för sex annars då? Missionären under täcket med lampan släckt och tubsockar på eller?Jag blir allvarligt orolig över folks bristande fantasi i detta land om det där ska räknas som "perverst".
    Som du kanske kan läsa så skrev jag att "jag gillar tanken" för det är precis vad det är just nu en tanke! är högggravid och beräknad när som helst och inte speciellt sugen på att karln ska dra ned mig i sängen coh slicka mig eller hoppas på mig i soffan. Så ursäkta mig om jag har bristande fantasi just nu!
  • Haj7

Jag har fantasi så det räcker till och blir över åt de flesta!
    God Jul

• Anonym

Jag tänder väldigt mycket på omskurna män

• Lasis
    Themis skrev 2007-12-24 23:02:29 följande:
    Ska det behöva förbli en fantasi att bli nerdragen i sängen för helt vanligt sex eller att ha sex i nåt annat rum än sovrummet?Vad har ni för sex annars då? Missionären under täcket med lampan släckt och tubsockar på eller?Jag blir allvarligt orolig över folks bristande fantasi i detta land om det där ska räknas som "perverst".
    Jag kan som man säga att det är lite svårt att ge sin kvinna "överraskningssex" på det sättet som du beskriver då det gränsar till våldtäkt i och med att man aldrig kan vara säker på att hon verkligen vill.
  • Anonym (FRU)

Jag älskar att ha sex på ställen man kanske kan bli upptäckt.
    Hade det ibland när vi var nere i källaren.
    Då tog jag på mig en lång kjol o inget under.
    Sen började jag smeka han när vi var där.
    O sen hade vi underbart sex...

Han gillar att dra mig i håret. Är skönt för mig med.
    Eller när jag sätter på mig sexiga kläder o förför han...

Svar på tråden Hur pervers är du?