• MaddeL

Klåda av Lactal?

Hej!

Jag gjorde ett Lactaltest som visade på obalans i underlivet så jag köpte Lactal Gel (tuberna) och problemet är att jag får sån j..la klåda så jag blir tokig! Det är därför jag är uppe nu istället för att sova.

Ska jag avbryta kuren? Nån som vet varför det blir så här? Har jag blivit av med obalansen och fått svamp istället? Hjälp!!

• Svar på tråden Klåda av Lactal?
  • Pruttiluskan
    MaddeL skrev 2007-12-25 03:45:30 följande:
    Hej!Jag gjorde ett Lactaltest som visade på obalans i underlivet så jag köpte Lactal Gel (tuberna) och problemet är att jag får sån j..la klåda så jag blir tokig! Det är därför jag är uppe nu istället för att sova.Ska jag avbryta kuren? Nån som vet varför det blir så här? Har jag blivit av med obalansen och fått svamp istället? Hjälp!!
    Ring sjukvårdsupplysningen!
  • MaddeL

Tänkte jag inte på att jag kunde göra. Var så inne på att ringa Gyn-akuten imorgon bitti. Ska ringa o kolla.

• Pruttiluskan
    MaddeL skrev 2007-12-25 03:55:00 följande:
    Tänkte jag inte på att jag kunde göra. Var så inne på att ringa Gyn-akuten imorgon bitti. Ska ringa o kolla.
    Jupp! De har ju alltid ett svar iallafall! :) De vet dessutom vad de pratar om! :) Lycka till! Berätta gärna hur det går för dig!
  • Maria Seg

Jag har för mig svamp kan ge den bieffekten!

• Lille Fi

du har nog fått svamp, man ska inte använda lactal vid klåda. ja börja använda lactal, men de blev nästan värre, sen köpte ja canesten (tror de heter så), man ska använda både krämen o "pillerna". all besvär försvann efter en natt..

Svar på tråden Klåda av Lactal?