• rosenkind

Emmaljunga mondial duo combi leatherette???

Hej!
    Finns det någon som har erfarenhet av Mondial duo combi leatherette? Som jag förstod var materialet nytt för 2008 årsmodellerna och jag tyckte att den creme färgarde var supersnygg! Men nu undrar jag hur den funkar i praktiken? Verkar materialet hållbart/lättskött? Alla åsikter tas tacksamt emot!

Och God Jul :)

• Svar på tråden Emmaljunga mondial duo combi leatherette???
  • JosefineB

Jag har inte sett någon sådan i affärerna ännu. Letar efter en skötväska i vitt leatherette, men det var visst problem i produktionen där, så det dröjer innan de kommer. Kanske samma sak med vagnen då.

• gumsemumsan

Jag kollade på en -08 i vit letherette när jag beställde min i creme. Jag förväntade mig att den skulle vara "plastig" men den var väldigt mjuk.. Som försäljaren förklarade det så var skaien tålig, men att man måste ha tex regnskydd på den. Finns ju ett skitsnyggt prickigt på Babyproffsen...

Jag tror jag blir väldigt nöjd iaf.

Min är beställd så att den ska komma i början av mars - har BF i början av april. Bara hoppas den inte är försenad nu, har hört andra här på FL som inte fått den vid rätt tidpunkt pga förseningar.. Lite orolig väntan.

• Playing the angel

Jag har föregångaren till den skulle jag tro - Emmaljunga Carmen Duo Combi vit leatherette (har bild i galleri). Har dock inte invigt den än, men har köpt den begagnad och har den här hemma. Tycker "tyget/lädret" verkar tåligt och det verkar inte ha tagit stryk av föregående ägare heller..

Si vis amari, ama.
Svar på tråden Emmaljunga mondial duo combi leatherette???