Hur avslöjar man en som är otrogen?
Hur skulle du göra för att avslöja din partner om han/hon var otrogen?
Självklart så säger h'n jag är tillsammans med att det är mig h'n älskar. Men det är vissa saker som inte stämmer: Har bytt stil både i kläder utseende och beteende och då menar jag bara helt plötsligt, är mer distanserad, hör knappt av sig, tar knappt i mig då vi ses, vill sällan ha sex trots att det är kåtheten själv jag är tillsammans med, snäser av mig, är arg och bitter hela tiden, känner sig kontrollerad och säger sig inte har nån frihet och jag är inte klängande det kan jag lova, tycker jag frågar för mycket och blir arg och ingår försvarsställning istället för ger en förklaring då jag frågor om t.ex h'n älskar mig och verkligen inte har nån annan.
Känner mig töntig som gör som jag gör, och frågar dem frågorna jag ställer. Men vad ska jag göra?!, kan lämna förhållandet såklart:) men innan jag gör det vill jag veta om jag var den större idioten som inte litade på h'n eller om min intution stämde.
Vilken person som är otrogen säger att det är bara en han/hon älskar och vill leva med, det är ju det som är saken. Dessa människor vill bli älskade och uppskattade av alla, och både ha och äta kakan. Men på något sätt borde man kunna avslöja dem, trots att dem är mytomaner och bedragare.