• Anonym

Hur avslöjar man en som är otrogen?

Hur skulle du göra för att avslöja din partner om han/hon var otrogen?

Självklart så säger h'n jag är tillsammans med att det är mig h'n älskar. Men det är vissa saker som inte stämmer: Har bytt stil både i kläder utseende och beteende och då menar jag bara helt plötsligt, är mer distanserad, hör knappt av sig, tar knappt i mig då vi ses, vill sällan ha sex trots att det är kåtheten själv jag är tillsammans med, snäser av mig, är arg och bitter hela tiden, känner sig kontrollerad och säger sig inte har nån frihet och jag är inte klängande det kan jag lova, tycker jag frågar för mycket och blir arg och ingår försvarsställning istället för ger en förklaring då jag frågor om t.ex h'n älskar mig och verkligen inte har nån annan.

Känner mig töntig som gör som jag gör, och frågar dem frågorna jag ställer. Men vad ska jag göra?!, kan lämna förhållandet såklart:) men innan jag gör det vill jag veta om jag var den större idioten som inte litade på h'n eller om min intution stämde.

Vilken person som är otrogen säger att det är bara en han/hon älskar och vill leva med, det är ju det som är saken. Dessa människor vill bli älskade och uppskattade av alla, och både ha och äta kakan. Men på något sätt borde man kunna avslöja dem, trots att dem är mytomaner och bedragare.

• Svar på tråden Hur avslöjar man en som är otrogen?
  • Anonym (opi)

Stall mot vaggen, fraga mera, krav ett svar, hota att gora slut, men bara om du menar det.

• Anonym (opi)

Har du pengar kan du ringa en dektektiv, dom far reda pa fakta inom ett par veckor.....Lycka till.

• Anonym (O)

testa och gör slut, är det dig han fortfarande älskar så kommer han vilja ha dig tillbaka, och gör han inte det har han antagligen tröttnat eller varit otrogen, då får du dina svar.

• Anonym

haha kan man anlita en detektiv på riktigt?
    Hur går de till?

Min man va otrogen mot mig.
    Han jobbade borta i veckorna i vår gammla hemstad.
    Han gjorde sig alltid extra fin när han åkte tillbaks till jobbet efter helgen.
    Rakade hela sig osv.
    Han sa att de va för min skull, men åd kunde han juh gjort de den dagen han skulle hem. För jag fick ju inte njuta av något nyrakat bara stubb.
    fick veta att de "bara" hänt 2 ggr.
    Men att han va förälskad i tjejen och inte va direkt diskret med de heller.
    De va mina vänner också. Men klart man inte behöver vara diskret bland sånna vänner som inte ens kan berätta för mig.

så klart nekar han till att han va kär och att de hänt 2 ggr.
    För honom i hans fantasi har de hänt en gång.
    för att få veta gav jag mig INTE!
    jag låg i stenhårt och till slut kännde jag på hela honom att han verkligen hade något att dölja.

Han sa saker som att ja men tror du jag gjort de så är de säkert så osv.
    Han erkännde inte själv utan att jag fick fråga tjejen i fråga och hon erkännde efter lite om och men.
    Men då nekade inte han längre till de heller.

Usch jag valde att stanna, men jag kan tala om att de gör jävligt ONT!

• Anonym (opi)

Ja, man kan anlita en privatdetektiv.

Forstar att det gor ont. Jag har rakat ut for det ocksa, men det var det basta som hant mig, eftersom jag nu ar gift med en man som jag alskar over allt annat o han mig likasa!

Min exman var inte bra for mig anda, innan det hande. Det gjorde javligt ont, o jag var i botten, men jag tog mig sakta upp igen....

• Herr Johansson

Hej

Anonym

Jag skaffade en en Super kompis, som verkkade intressad och hon föll direkt.

Det var ingen Sjuper Tjej för mig i allafall.

• Jan H

Han kommer nog inte låta sig avslöjas om du inte tar honom "med byxorna nere". Men varför är du kvar i detta förhållande, känns det inte bra så lämna det. Eller har du paranoida tankar som du kanske ska ta itu med innan. Betendet hans är ju lite misstänksamt. Jag hade nog aldrig lagt någon energi på att snoka, hade det inte känts bra hade jag gått min väg

• Anonym (s)

låtsas att du vet mer än vad du gör - på så sätt kanske han erkänner "eftersom du redan vet", eller försäger sig.
    testa!

• Anonym (s)

och så kan du köra denna:

jag läste på internet om en kille som hade varit otrogen, han hade gått bakom sin tjejs rygg i flera månader! jag fattar inte hur man tänker om man är otrogen.

om han försvarar den "otrogna killen" så är det nåt lurt...

• Zoria

Jag frågar honom, han svarar och jag litar på att han är ärlig. Kan det gå till på något annat sätt?

Svar på tråden Hur avslöjar man en som är otrogen?