• Anonym

Hur kommer man i missionären?

Jag känner mig rätt nära att komma när min kille lyfter upp mina skinkor och "gnuggar" mot klitoris medan han stöter.

Är det så ni kommer , eller måste man göra något mer? Kan jag förvänta mig att en dag komma i denna ställning, om man säger så?

• Svar på tråden Hur kommer man i missionären?
  • olpansfamilj

det är cat ställningen du pratar om.super nice!!!

• olpansfamilj

googla så fattar du=)

• Anonym
    olpansfamilj skrev 2007-12-25 20:45:52 följande:
    det är cat ställningen du pratar om.super nice!!!
    Tror du jag kan komma i den fast jag inte gjort det hittills? (Vi har bara gjort den 2 gånger och inte speciellt länge)
  • Anonym (Sh)

Ja, något liknande kan man väl säga funkar för mig. Jag lägger en kudde under rumpan, sen så svankar jag. Glöm inte också att det kan hjälpa att man tänker att man är på väg att komma.

• Anonym
    Anonym (Sh) skrev 2007-12-25 20:48:31 följande:
    Ja, något liknande kan man väl säga funkar för mig. Jag lägger en kudde under rumpan, sen så svankar jag. Glöm inte också att det kan hjälpa att man tänker att man är på väg att komma.
    Ok!
  • Anonym

övning ger färdighet.....

Jag kan komma så med hjälp av min egen hand om jag känner för en snabbis..

eller så trycker jag mig hårt mot maken i hans stötar o liksom "möter" honom en bit upp från madrassen - då kan jag komma efter en stund. - men det kräver att maken håller sig ett tag...

• Anonym
    Anonym skrev 2007-12-25 20:54:52 följande:
    övning ger färdighet..... Jag kan komma så med hjälp av min egen hand om jag känner för en snabbis.. eller så trycker jag mig hårt mot maken i hans stötar o liksom "möter" honom en bit upp från madrassen - då kan jag komma efter en stund. - men det kräver att maken håller sig ett tag...
    Ok, ja, det blir jobbigt för de stackars karlarna
  • olpansfamilj

du måste jobba själv. det går inte bara att ligga där så att säga =)

• Anonym
    olpansfamilj skrev 2007-12-25 20:57:32 följande:
    du måste jobba själv. det går inte bara att ligga där så att säga =)
    Jobba själv med fingrarna eller höfterna eller vad menar du?
    markk0 skrev 2007-12-25 20:56:18 följande:
    knulla mera
    Vaddå mera?
  • olpansfamilj

ta tag i hans höfter, gunga rytmiskt och pressa honom mot dig och du mot honom! *skrattar* Man måste våga ta för sig, massor=)

• markk0

usch så ni pratar...jag blir ju generad o lite småkåt. Nu får ni vara tysta

• olpansfamilj

när jag åker till mina kusiner i finland och vi pratar i bastun, jisses vilka jäkla tips! Alla borde ha galna finska kusiner i en bastu minst ett par timmar om året!! Då skulle tjejers sexliv vara bättre!!! =) Det är som min kusse säger, satans tjej roffa åt dig och tryck och tryck =)

• Anonym
    olpansfamilj skrev 2007-12-25 21:59:20 följande:
    ta tag i hans höfter, gunga rytmiskt och pressa honom mot dig och du mot honom! *skrattar* Man måste våga ta för sig, massor=)
    okej tack för tipset!!
  • Anonym (tjejen)

Haha får nog kontakta mina finska tjejkusiner o bada lite bastu i Finland :)

olpansfamilj skrev 2007-12-25 22:11:19 följande:
    när jag åker till mina kusiner i finland och vi pratar i bastun, jisses vilka jäkla tips! Alla borde ha galna finska kusiner i en bastu minst ett par timmar om året!! Då skulle tjejers sexliv vara bättre!!! =) Det är som min kusse säger, satans tjej roffa åt dig och tryck och tryck =)
  • Anonym (kudde)

Lägg en kudde under rumpan så han kommer längre in. Brukar ge mig kombinerad klitorisorgasm och g-punktsorgasm. Inte sällan utan fontänsprut.

Svar på tråden Hur kommer man i missionären?