• Anonym

Orkar inte fortsätta leva längre, vill bara dö.

Jag är så trött. Har försökt de två sista veckorna att övertyga mej själv att jag klarar detta, att det går bra men ikväll inser jag att jag är värdelös. Både som mamma o fru. Inte ens mina barn gör att jag ser en mening med livet. Om jag ändå hade haft massa tabletter hemma hade jag tagit dom nu på en gång. Helst två burkar så det säkert hade räckt för att dö. Men jag är med barn så jag kan inte göra det, men det är vad jag helst av allt vill nu. Har ingen att prata med mina olika problem om. Vill inte prata med min barnmorska om det. Vill inte börja äta medecin igen nu när jag är gravid. Nu när jag varit "FRISK" så länge vill jag inte ha kontakt med mera vård. Insett att jag behöver prata o haft kontakt med en person som står mej nära o jag kan prata med o vi bestämde att vi skulle träffas imorgon eller på måndag o prata. Kan inte prata tyvärr med min man om mina psykiska problem. Tänkte att det skulle hjälpa om jag skrev ner mina tankar MEN INTE. Varför ska man leva när man är värdelös som människa o är så dum o fattar ingenting. Ska försöka sova men det blir nog svårt. INSER ATT JAG NOG MÅSTE TRÄFFA HENNE IMORGON O PRATA. Måste leva vidare för mina barn, bebisen i magen o min man som jag älskar. Jag är bara så trött på att kämpa den här kampen om att försöka hitta en mening med att leva. Vill bara dö.

• Svar på tråden Orkar inte fortsätta leva längre, vill bara dö.
  • Minängel Michelle

Hej vännen...

Mår du så här när du inte är gravid oxå?

Skickar en nattkram så här kommer den;

((((KRAM))))

• Anonym

Hallå!!!
    Se det från den ljusa sidan du är gravid, jag hade gjort vad somhelst för att bli gravid,min sambo o jag jobbar på det. Ha en riktigt trevlig helg.
    Kram

• Juni78

Tycker synd om dig som inte kan ha möjlighet att få njuta av din grav.Stackare du behöver nog verkligen hjälp

Godnatt kram

• Pyssel

Jag tror att du är en fantastisk kvinna. Modig vet jag att du är eftersom du lägger fram dina innersta tankar här. Likaså omtänksam; annars hade du inte ens funderat 2 gånger över dina barn. Stark vet jag att du är för att du kämpar på fast hela livet känns förjävligt. Kärleksfull; var god läs vad du har skrivit om din familj. Intelligent som ber om hjälp och använder den hjälp du kan få och ta emot. För det är ju faktiskt så att det handlar inte bara om att få hjälp, man måste kunna ta emot den oxå.
    Som sagt; jag tror att du är en fantastisk kvinna, men ibland är det svårt att se själv.
    Önskar dig all lycka i världen! Kram!

Svar på tråden Orkar inte fortsätta leva längre, vill bara dö.