• vackrastarflow

Jag har precis köpt 7 böcker, vad tycker du??

Jag fick presentkort på adlibris och lyckades få sju böcker för 250 kr Har ni läst, hört talas om dessa??

Den besynnerliga händelsen med hunden om natten, av Mark Haddon
    www.adlibris.com/se/product.aspx
    Män som hatar kvinnor, av Stieg Larsson
    Extremt högt och otroligt nära, av Jonathan Safran Foer
    Tidsresenärens hustru, av Audrey Niffenegger
    Alkemisten, av Paulo Coelho
    Frukost på Tiffany´s : en kort roman och tre noveller, av Truman Capote
    Kafka på stranden, av Haruki Murakami

*älska adlibris*

• Svar på tråden Jag har precis köpt 7 böcker, vad tycker du??
  • kjempejente

Jag har läst Stieg Larsson, Paulo Coelho och båda är mycket bra! Du har mycket skön läsning framför dig!!

• salta katten

många bra böcker!

Tidsresenärens hustru och frukost på Tiffanys är jättebra

• vackrastarflow

ja jag försökte få en bra blandning
    och ja jag ser fram emot många timmar med mina nya böcker!

• Indiansommar

Jag har bara läst Män som hatar kvinnor av de böcker du köpt. Den är superbra, men otroligt seg i början. Men traggla dig igenom det som är segt! Den blir så superbra sedan!!

• diver

Hej Vackra=)...jag kan rekommendera alla stieg larssons böcker har precis läst ut del 3, ettan var början så den är lite seg men 2 och 3 är suveräna.700 sidor läser man lätt!..iaf jag tycker det.
    Fick själv också böcker..bla Doris lessing, Dostojevskij och bill clintons bok "att ge" signerat av självaste bill clinton...

• carola1977

Den besynnerliga händelsen med hunden om natten har jag läst. Skruvad bok som ger bra förståelse för människor med asperger. Bra tyckte jag .

• vackrastarflow
    diver skrev 2007-12-29 20:21:21 följande:
    Hej Vackra=)...jag kan rekommendera alla stieg larssons böcker har precis läst ut del 3, ettan var början så den är lite seg men 2 och 3 är suveräna.700 sidor läser man lätt!..iaf jag tycker det.Fick själv också böcker..bla Doris lessing, Dostojevskij och bill clintons bok "att ge" signerat av självaste bill clinton...
    oj Clintons bok skulle jag också vilja ha, gärna signerad av Billan Kollade in Doris Lessing, men väntar till nästa omgång med henne. jag hade Stieg Larssons tvåa i kundvagnen också men valde att ta andra böcker istället och först läsa ettan för att se om det var nåt för mig. men om tvåan och trean är bättre ska jag ha det i åtanke.
  • vackrastarflow
    diver skrev 2007-12-29 20:21:21 följande:
    Hej Vackra=)...jag kan rekommendera alla stieg larssons böcker har precis läst ut del 3, ettan var början så den är lite seg men 2 och 3 är suveräna.700 sidor läser man lätt!..iaf jag tycker det.Fick själv också böcker..bla Doris lessing, Dostojevskij och bill clintons bok "att ge" signerat av självaste bill clinton...
    och ja det är ju du ju jag är seg som tusan idag haha!
  • lokisse

har läst alla milenium böckerna fran larsson och dom är bra jag gillar ettan bäst dock.

• vackrastarflow
    carola1977 skrev 2007-12-29 20:23:51 följande:
    Den besynnerliga händelsen med hunden om natten har jag läst. Skruvad bok som ger bra förståelse för människor med asperger. Bra tyckte jag .
    ja vi sålde massor av den i bokhandeln jag jobbade på i Skottland. det finns nu en uppföljare (eller så är den fristående, jag vet inte riktigt) som heter A spot of bother, men den är nog inte ute i Sverige än. men så du vet att det kommer en till vi sålde många av den också hehe
  • lokisse

jag vill oksa jobba pa bokhandel i skotland..fy va mysigt!!

vackrastarflow skrev 2007-12-29 21:16:51 följande:
    ja vi sålde massor av den i bokhandeln jag jobbade på i Skottland. det finns nu en uppföljare (eller så är den fristående, jag vet inte riktigt) som heter A spot of bother, men den är nog inte ute i Sverige än. men så du vet att det kommer en till vi sålde många av den också hehe
  • vackrastarflow
    lokisse skrev 2007-12-29 21:18:46 följande:
    jag vill oksa jobba pa bokhandel i skotland..fy va mysigt!!
    ja det var helt okej kanske inte direkt mysigt men väldigt roligt. var en sån stooooor bokhandel med cafe och det hela. alla böcker, förutom den svenska och den av Capote, är böcker och/eller författare vi sålde bra av.

har precis insett mitt nästa problem... hur tusan väljer jag vilken jag ska börja läsa först?!
  • lokisse

Älskar bok afärer här i frankfurt finns det oksa en som är stooor.
    börja med den som du tror är trakigast.

vackrastarflow skrev 2007-12-29 21:26:53 följande:
    ja det var helt okej kanske inte direkt mysigt men väldigt roligt. var en sån stooooor bokhandel med cafe och det hela. alla böcker, förutom den svenska och den av Capote, är böcker och/eller författare vi sålde bra av.har precis insett mitt nästa problem... hur tusan väljer jag vilken jag ska börja läsa först?!
  • vackrastarflow
    lokisse skrev 2007-12-29 21:29:12 följande:
    Älskar bok afärer här i frankfurt finns det oksa en som är stooor.börja med den som du tror är trakigast.
    ja det är kanske vettigt!
Svar på tråden Jag har precis köpt 7 böcker, vad tycker du??