En player, hur uppträder han, hur är sånna killar???
Hur vet man om killen är en player eller är seriös??
Killar som är en player hur är dom???
Hur vet man om killen är en player eller är seriös??
Killar som är en player hur är dom???
smöriga
får en verkligen att tro att man är den enda
säger exakt det man vill höra
skämmer bort en
en player känns oftast igen på att dom sällan eller aldrig pratar om SINA känslor utan bara om DINA känslor, hans drivkraft är att du vill ha honom... och han gör allt för att du ska vilja ha honom..
har oftast smarta o genomtänkta svar på allt även om dom ställs mot väggen o får en att framstå som en idiot o man ber om ursäkt på sina knän fast inget har hänt och ingen har gjort något...
håller en på halster o ger sällan några raka svar.
Får en att tycka vissa beteenden är helt normalt i ett förhållande - typ att mobilen ringer kl 2 på natten och man frågar inte ens vem det var...
osv...
Ofta har man väl liksom känt det på sig... allt känns inte ok, dom verkar oseriösa.
Någon mer som vet?
Tror jag träffat en typisk player , hur kan jag försöka glömma honom, han är så himla underbar på sitt sätt.
Hur gör jag för att glömma och inte svara på mess å samtal??
Någon mer som levt eller träffat en player, hur gjorde ni?
Vad hände?
Anonym (been there)
Det du skriver stämmer in så bra, antar han är en player
Har försökt bryta 2 ggr med honom men har alltid blivit så att vi återupptagit allt igen.
Sen när du skriver att du måste förklara dej för honom, vad menar du då?
Min han blir lätt sur och oftast så får han det att verka att det är mitt fel.
AJa jag får nog bryta med honom, radera hans nr och inte svara, men jag vet att han kommer att höra av sej och det blir så svårt att låta bli att inte svara....han är så fin å underbar...smälter direkt jag hör hans röst
En player för mig är en kille som gillar att ha tjejer knutna till sig som han kan träffa när det passar honom och som han kan ha sex med utan att behöva engagera sig.
De killar ni träffat verkar mer vara någon form av psykopater om jag ska vara ärlig. En player behöver inte vara elak, men han är inte killen ni kommer att bli ihop med för så fort "hur-ser-du-på-det-här-förhållandet-talet" kommer så drar han.
Jag träffa en kille en gång genom en vän. Han va snygg, jävligt trevlig, de va väl det jag föll för. Men när han helt plötsligt inte dök upp på avtalad tid o skyllde på magsjuka tyckte jag allt verka skumt. Fick som tur va reda på att han inte alls va magsjuk utan va ute på krogen o att han redan hade flickvän. Jag besvarade aldrig hans samtal SMS längre. Men som sagt, en kille som överöser en med komploimanger i onaturligt stora mängder kanske man skall va uppmärksam med.