• Dannee
    Äldre 26 Dec 01:35
    1865 visningar
    2 svar
    2
    1865

    Fyrhjuling

    Jag kommer att köpa en fyrhjuling nästa vecka. Det är en Suzuki 700 pro editon . Jag undrar om det är någon som har en liknade maskin och skulle vilja vet hur ni upplever maskinen. Även om dte är något jag ska tänka på innan jag köper den...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-26 01:48
    Glömde skriva detta är en ren arbetsmaskin som jag ska ha i skogen.

  • Svar på tråden Fyrhjuling
  • Haj7
    Äldre 26 Dec 01:42
    #1

    Har inte kollat upp din modell men...är det crosstuket så är de inte så roliga som de verkar.

  • Moosen­81
    Äldre 23 Jan 00:05
    #2

    tjenare. jag köpte en (fjärt i jämnförelse, men askul) 200cc atv. den är vägreggad och framförs med b- kortet. går billigt som stryk, kostar nästan inget i försäkring och skatten är skrattretande.... 200 spänn. hursomhaver. jag tycker det är askul att köra omkring med den. den är givetvis avsedd för hårdkörning även ute till skogs, bara vika av från vägen och röja runt... fiiii fan vad kul. längtar till varmare väder så man kan ta ut den igen. den är dock ingen direkt arbetsmaskin, typ dra omkring med släp och massa timmer eller så. ren och skär leksak köpte den dock 3 dagar före min yngsta son föddes, så det blev inte så mycket köra i början och sen kom snön. dålig planering där kanske hehe

Svar på tråden Fyrhjuling