• AnneMie

Slam

...existerar sådana fortfarande? Alltså häften som man skulle fylla i och sen skicka vidare. Kommer ihåg dem med ett rosarött skimmer :) från den tidiga tonårstiden, och tycker att det skulle vara såå kul att få några slam i postlådan - eller skicka några själv. Som motvikt till räkningar eller tom postlåda...Finns det nån härinne som håller på med slams - skriv!
    Kram Mia

• Svar på tråden Slam
  • escada

slams existerar, gör inga själv tyvärr....

• zenna

Dum fråga kanske, men vad är slams??

• AnneMie

Försöker svara. På den tiden när jag höll på med slam gick det ut på att göra ett häfte där folk skulle fylla i "saker" som t.ex. intressen, favoritmat osv. (lite typ "mina vänner") men här fick man ju nya vänner istället. Antar dock att slammen avancerat lite ifall de fortfarande existerar. Väldigt trasslig förklaring..kanske nån annan kan förklara bättre?

• Makaroner

Ahhaaa... Är det typ det där som man bombas av i mailboxen hela tiden att man ska skicka till alla man känner och till den som skickat till dig. Där är det massa frågor om favvofilm, favoritdjur, mellannamn, pinsammaste minne osv?

• Makaroner

Min syster skickar sånt till mig... hon är väl arg för att jag inte orkar svara på dem och skickar det igen *haha*

• AnneMie

Njaaa... de jag tänker på är i "pappersform". (hmm..vilket bra ord..) :)

Svar på tråden Slam