• ajz

Vart köper man barnvagn i Västerås?

...
    Ja, som rubriken lyder.. Vi ska åka dit i morgon, men jag är dålig på Västerås, undrar om någon har något tips om vart vi kan åka...

Kram sålänge, å god fortsättning

• Svar på tråden Vart köper man barnvagn i Västerås?
  • ajz

nej vi ska bara kika, hoppas på bra priser nu i mellandagarna Finns det någon du rekommenderar?

• Heleri

*hihi* Ja vi har en Emmaljunga City Cross som vi har varit helnöjda med! Sonen är 1½ nu och vi använder den fortfarande. När han var liten använde vi Citykorgen som liggdel. Det är en smidig och lättkörd vagn som väger lite mindre än många andra = bra när man ska lyfta i och ur bilar och så.

• ajz

okej, jag ska ha det i tankarna i morgon. tusen tack för infon

• roxxbury

Jag skulle helt klart välja Barnens Hus, dom har fler vagnar att titta på och personalen är 1000 gånger bättre o trevligare där än på Aros baby. Har köpt flera vagnar på Babyproffsen i Västerås men åker nu till Babyproffsen i Eskilstuna för jag är verkligen missnöjd m Västerås. Men en del är ju nöjda m BB oxå, men jag skulle välja Barnens Hus!

• Nynne

Jag skulle också rekommendera Barnens Hus på Erikslund. De har fler vagnar tillgängliga för Aros Baby är bara trångt, tjurigt och svårt att hitta till. De måste ha överlevt på det gamla ryktet som enda barnaffär tidigare.  

Mandy f. 070301
  • ajz

okej, tack alla.. jag åker nog till båda ställena i alla fall, kollar läget..

Svar på tråden Vart köper man barnvagn i Västerås?