Hur tjock är jag, skala 1-10 ?
160 cm lång och väger 68.5 kg ?
Som rubriken lyder, hur tjock är jag på en skala 1 - 10 där 10 är det största
160 cm lång och väger 68.5 kg ?
Som rubriken lyder, hur tjock är jag på en skala 1 - 10 där 10 är det största
Man kan inte säga hur tjock ngn är genom att bara se vikten, man måste se personen ifråga, en del ser hur smal ut som helst trots att dom siffermässigt väger på tok för mycket.
svårt att säga hittade ingen bild i galleriet..
Är du tränad eller gravid?
Tja är du otränad så skulle jag nog sätta en 5:a utifrån enbart siffrorna mullig/småtjock
Lite halvmullig sådär. Femma? Vad nu det ska vara bra att gradera för?
inte tjock när jag va 74 kg o 168 lång hade ja s i kläder o va snyggt smal (intelängre) tror det är vart vikten sitter mkt med
Sätt in en bild i galleriet så kan vi säga :)
Kan dock säga att min syster väger 65 kg och är några cm längre än du och inte det minsta tjock.
Jag jämför med mig själv...o då är du helt normal i mina ögon.
Jag är 2 cm kortare än dig o väger 12,5 kg mer.
Så...vad ska jag svara.....jag tycker inte att du verkar vara tjock alls.....
Det är ju omöjligt att gradera på en skala. Betyder 1 till exempel normalviktig eller anorektisk? Teoretiskt sett kan ju en person på 160 cm väga 200 kilo och då är ju 69 kilo inte alls särskilt mycket.
Men, enbart utifrån siffrorna skulle jag gissa att du är lite tjock. Inte hälsovådligt tjock eller fet alls men lite småfluffig sådär. Jag har för övrigt själv ungefär samma siffror (är typ 5 cm längre och väger 68) och tycker att jag är lite tjock, men proportionerlig.
Det är jättesvårt. Om jag jämför med mig själv (är också 160 cm) så skulle jag nog känna mig lite tjock om jag vägde 68,5 kg men det beror ju helt på var man har kilona och hur man är byggd
Jag är lika lång och nu efter jull skulle jag kunna tänka mig att jag väger lika mycket och jag känner mig lite plofsig nu faktiskt. Jag skulle garanterat kunna gå ner 10 kilo utan att se mager ut! Det ska väl göras nån gån det åxå, men hur ska jag hitta motivationen och energin tro...?
Hade jag själv din vikt till längden, skulle jag gradera mig till 7.
Men allt beror på hur man ser ut.
Hmmm, inte så värst.. e 2 cm längre o väger nånstans där, e inte tjock någonstans!!
BMI liggger ju på 26,4 så visst är det övervikt. Även om det kan se proportionerligt ut så är det för mycket i förhållande till längden, rent hälsomässigt sett.
normal skulle ja vilja säga!
Du kan inte heller gå på ett vanligt BMI om du exempelvis tränar mycket! Då du möjligtvis väger mer av den anledningen...
Enligt BMI ligger du på 26,8 där normalvikt är 25 men tränar du regelbundet så väger muskler mer än fett och då kan det vara normalvikt du har för din kropp och träning.
Går du ner till 64kg så är du på BMI 25 och normalviktig så 4,5kg skulle jag inte lägga någon större vikt vid beroende på hur jag mår mentalt av hur min kropp ser ut.
Vill du bli av med en eventuell mullighet så träna för att må bra och för att få en kropp du trivs med, inte för att gå ner i vikt.
En 7