• Anonym (lessen.:-()

Jag var den enda utan julklapp....:-(

Har familj,ungar i olika åldrar o en kille som jag trodde kunde tänka bättre...
    Jag har fixat allt till julen,,alla klappar,,,trots att jag fick barn för 3v sen,,all julmat,,
    vi firade urmysigt hos svärföräldrarna,,,tills klapparna skulle delas ut...
    Barnen fick rejäla högar,,då vi tagit med oss våra klappar dit oxå..men framför allt fick dom det som önskades av oss alla..
    *Jag hade köpt 2 klappar var från våra 4 barn till pappsen,,,,
    O alla öppnade,,utom jag,,,jag fick inte en enda....
    Nu var inte tanken att jag oxå skulle sitta med en hög,,men nån kunde jag väl fått...
    Killen kunde väl offrat lite tid o köpt nåt från våra barn iaf....??

Tänker jag fel....??
    Behöver inte vara nåt stort o dyrt,,,men nånting....???
  • Svar på tråden Jag var den enda utan julklapp....:-(
  • Lenitsa

Jo jag skulle ha känt som du...nånting kan man ju ge, det är ju tanken som räknas. Men jag tror killar inte tänker på sånt lika mycket som tjejer om det är till någon tröst...

• marjalena

Men oj vad tråkigt och tanklöst av din kille! Förstår att du känner dig besviken. Det handlar ju inte om att köpa dyra och många saker, men att få nåt paket hör till på julafton.

Har du nämnt till din kille att du känner dig besviken?

• Anonym (samma här)

Vet hur du känner dig! För något år sedan satt jag oxå utan julklappar och fast man är vuxen så var det jättesvårt att hålla tillbaka tårarna! Man undrade om jag fanns.

• Maia

Stackars dig. Vad ledsen det skulle gjort mig.
    Tycker faktiskt du ska säga nåt till din kille. Jag själv har påpekat för min kille från början att det är viktigt för mig att få presenter vid födelsedag och jul. Inte pengar det handlar om utan att jag känner mig ihågkommen och omtyckt.

Kanske mitt problem men nu har jag gjort det till hans.

• Anonym (förstår)

men va taskigt!! förstår om du blev ledsen och besviken. kan va kul att få nånting iallafall

• LillaMy28

Jag skulle också bli ledsen om jag inte fick ngt litet iaf   Och spec om jag inte skulle få något av min man..Så tycker absolut inte du tänker fel
    Det är ju tanken som räknas(alltså skulle de räcka för mig med ett par mysstrumpor jag ösnakde mig, och som jag fick...) , inte summan och hur många paket man får.

• JAG är BÄST

TS ta några 1000-lappar på mellandagsrean och unna dig något. Fragar han vart du bränt iväg pengarna så säg att du var tvungen att köpa dig en julklapp till dig själv. För di den här familjen får man ingen .

Hoppas han fattar galoppen .

• Teskedsmamman

Ursäkta mig! Nu blir jag upprörd! Det där är totalt respektlöst av din kille! Sluta genast att köpa julklappar till honom och skäll ut honom som den hund han är!

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • summertime123
    JAG är BÄST skrev 2007-12-26 20:16:26 följande:
    TS ta några 1000-lappar på mellandagsrean och unna dig något. Fragar han vart du bränt iväg pengarna så säg att du var tvungen att köpa dig en julklapp till dig själv. För di den här familjen får man ingen.Hoppas han fattar galoppen.
    jag håller med till 100%
  • Who knows

Jag hade oxå blivit ledsen...

Har du berättat för honom, om du inte har gjort det så vet han ju inte att han glömt något....

Svar på tråden Jag var den enda utan julklapp....:-(