• Smuliz

Tokig katt

Har en fråga här om min katt Tiger.

Har haft många katter men aldrig varit med om detta.

Han ställer sej över min arm och tar ett stadigt tag med tänderna i skinnet på min hand. Sen trampar han hela tiden med alla sina fyra tassar, han ger sej aldrig om man inte lyfter bort honom. Trodde det var nåt med det sexuella att göra men han juckar inte utan bara trampar.

Varför gör han det? Det har blivit en speciell grej för ingen jag pratat med har hört nåt liknande, så jag testar här.

Kan tillägga att han blir busig efteråt.

Han blir 1år i februari och är vanlig bonnkatt. Kastrerad den 11 sept.

• Svar på tråden Tokig katt
  • PojkMaffia

hehe kärleksbett
    alla mina 3 katter trampar när dom är på myshumör hehe då även för sig själva speciellt på fårskinsfällen hehe
    min enda hane han ger kärleksbett när han kelar upp sig själv så mycket att han inte vet vart han ska ta vägen haha

Jag är den jag är - like it or not
  • Birgitta2

Som Trinity säger är det mjölktramp.

• Smuliz

Ja vet att det är det när dom trampar PÅ mej, men han trampar på sidorna om min arm. Han håller ett stadigt bett i min hand och sen trampar han med 2 ben på varje sida om min arm, inte på den.

Därför är det inte samma

• Smuliz

Jag menar alltså varför han håller ett stadigt bett på min hand, inte trampningen i sej för det vet jag är mys..

• o0dizzy0o

min katt biter mig me haha i bland kommer han upp o biter mig på övre underarmen upp mot armhålan..o i bland går han upp på ryggstödet o lägger sig o om ja sitter där kan han bita/lugga mig i håret haha aldrig hårt utan nafsar till bara *skratt*

• Smuliz

Ja jag får väl aldrig veta den riktiga anledningen, varför han gör så, vad han menar. Men gulligt är det

Svar på tråden Tokig katt