Nån som har provat zonterapi innan IVF behandling
Jag var på SPA helg och träffade en zonterapeut. Hon var massör med det var därför vi träffades jag hade beställt massage. Hon upptäckte att hela min svank var låst/stel alla muskler inget gick att rubba.
Hon berättade då att hon oxå var zonterapeut och undrade om hon fick kolla på mina fötter eftersom hon misstänkte en sak vad det kunde vara. Visst sa jag...
Hon kände och sa du har en svullen/kall livmoder har du problem med underlivet mens, att skaffa barn. DU har inga äggledare. Jag grät/rös till och berättade allt för henne hon började nästan gråta och nu har hon rekommenderat mig till en zonterapi här i stockholm innan vår nästa IVF för att se om vi kan ställa den svullna lilvmodern till rätta. Visst blir man förvånad.
Nån som har gjort zonterapi innan IVF? eller annan liknande behandling. Jisses jag kan säga att fan vad ont det gjorde när hon tryckte hon visade mig punkterna för livmodern och jag har nu masserat där själv sedan i lördags till och från vad gör man inte?!!!!! Man vill ju bara vara frisk!!!