Namnlappar? Varifrån ska man köpa?
Hej!
Jag hade tänkt beställa sådana där namnlappar som man stryker på på kläderna. Vill ni dela med er av era erfarenhter. Vilka fungerar? Vilka ska jag undvika?
Tack för hjälpen
Hej!
Jag hade tänkt beställa sådana där namnlappar som man stryker på på kläderna. Vill ni dela med er av era erfarenhter. Vilka fungerar? Vilka ska jag undvika?
Tack för hjälpen
jag köpte på namnlappen.se och de fungerade bra - men oftast skriver jag med en märkpenna på tvättrådslappen, enklare och snabbare!
jag kör mestadels med stämpel, super smidigt
Hej!
Jag beställde ifrån
wwww.namnband.se och är jättenöjd!
Kibell: seriöst? Är du nöjd med stryk-på-lappar från markster.com??
Jag strök på sådana på alla dotterns kläder inför dagisstarten och nästan alla lossnar vid första tvätten! Tvättmaskinen är ständigt full av dessa skit-lappar Ca 20% av lapparna klarar mer än två tvättar...
Själv vill jag VARNA för Märkmäster/markster.com !!!!
Tack så mycket för era svar.
Fler som har erfarenheter eller tips? Någon mer som har handlat från www.namnband.se eller www.namnlappen.se? Alltid bra att höra flera åsikter
Hej! Jag köpte från FILUR. Där fick jag både stryklappar och klisterlappar. Jättebra lappar. Inte dyrt heller.
Klisterlapparna är jättebra att sätta i skor eller på utflyktsflaskan.
Jag beställde med bara efternamnet så alla mina barn kan använda dem. Jag har också använt på pennor på jobbet:)
Är det ingen mer som kan hjälpa mig?
Tänk bara på att beställa lappen med enbart efternamn och telefonnummer så kan alla barn i familjen använda samma!
Jag har provat två olika märken. Jag tycke att Filur (har de påstrykbara) var klart bäst. Kommer inte ihåg vilket märke de andra var, men de var vävda och påstrykbara.
Beställde från http://www.vavnamn.se/ men beställde dem idag .
Kommer märka det mesta med penna men till strumpor och sådär .
Aha,,,,såg att du ville ha strykbara, jag har beställt att sy men finns på den sidan det med verkar det som .
Kan tilllägga att ja haft filurs namnlappar sen 2005 inte en enda har lossnat eller tappat färg, lapparna lixom smälter in i tyget så de knappt känns att de sitter där.
man stryker 5 sek på varje lapp sen e de klart.
Jag märker med en speciell penna som tål tvätt. Finns att köpa på bokhandeln. Smidigt och enkelt.
Filur namnlappar, kanonbra att stryka på strumpor o såna plagg man inte kan skriva på
dessutom kan man sätta som på plast o skor o håller i diskmaskinen
på namnnappen.se finns det en stämplingsmaskin, perfekt om man har flera barn!
polarn säljer märkpennor men man måste fylla i texten efter några tvättar