Baby Björn Active bärsele???
Någon som vet vad den kostar. Hittar inget pris på hemsidan....
Någon som vet vad den kostar. Hittar inget pris på hemsidan....
Jag köpte min för 850 förra året, på Lekia. Då var det på rea, men runt 950 kostar den ny. Den är SUPERBRA!! Sparar ryggen....
tack så mycket. Ska köpa en av en kompis kompis och hon köpte den förra året men den är bara använd två gånger och jag får den för 400 så det känns super.. :)
Jag har kollat runt på rätt många ställen här i Stockhoms området och rikt och på samtliga ställen har den kostat mellan 980-995:-
400:- är rena fyndet
Ni som har sele, hur många kilo klarar den?
Är det ingen som vet, hur stor man får vara?
12 kg tror jag. Om man nu orkar bära så länge i sådan sele...
Jag skulle fråga varför hon bara använt den två gånger. Det finns massor av babybjörn selar till salu på begagnade marknaden och många säger att de bara använt den några gånger (inkl. jag själv då jag sålde våran). Den är bättre än original men inte sparar den några ryggar...
Tack Norabella!
Amidalas mamma - bara kolla så att du har det nya spännet till den. Det är plastbiten som ryggbanden skall glida genom, den som sitter mellan skuldrorna. Det ska sitta två tunna svarta band kring de två ryggbanden, ut från plastbiten. Detta efter en varning från Babybjörn om att det spännet (plastbiten) hade gått sönder. Gå annars in på Babybjörns sida och beställ en kostnadsfritt.