• Mollie

IKEA-rabatter... "Köp X så får du X"

Ska köpa nya sängar (resårbottnar) och nu har jag hört att man kan se på IKEAs hemsida när de har nästa drive; "Köp sovrum för X kronor så får du handla andrar varor för X kr".
    Är det verkligen sant att man kan läsa sig till det på deras hemsida? Hittar inget alls.

Eller kort och gott, vet någon nått om det? När kommer nästa?

Alfred 070303
  • Svar på tråden IKEA-rabatter... "Köp X så får du X"
  • idisb

dom brukar nästan alltid ha det vet inte hru det är just nu dock men om inte så kommer det snart igen. jobbar själv på ikea o tycker man hör tjatet om dessa sängar eller kök varje månad

• Lyckaa

Jag vet att om man köper ektorps soffor nu så får man en extra klädsel på köpet. Men vet tyvärr inget om sovrumsmöbler.

• Fru Indosaurie

sängar har väl nyss varit? Nu är ju kampanjen att man får testa hemma.
    tror inte man kan läsa om kommande erbjudanden tyvärr!

• Mollie
    idisb skrev 2007-12-27 23:17:46 följande:
    dom brukar nästan alltid ha det vet inte hru det är just nu dock men om inte så kommer det snart igen. jobbar själv på ikea o tycker man hör tjatet om dessa sängar eller kök varje månad
    Men duvet inte när?? Vore u schysst att veta eftersom vi är p G NU att köpa sängar... ,-)
    Alfred 070303
  • Mollie
    Lyckaa skrev 2007-12-27 23:18:35 följande:
    Jag vet att om man köper ektorps soffor nu så får man en extra klädsel på köpet. Men vet tyvärr inget om sovrumsmöbler.
    Ja, det såg jag i reklamen på TV!
    Fru Indosaurie skrev 2007-12-27 23:20:05 följande:
    sängar har väl nyss varit? Nu är ju kampanjen att man får testa hemma.tror inte man kan läsa om kommande erbjudanden tyvärr!
    Nä, så tor jag med, att man inte alsl kan läsa när dessa erbjudanden kommer... :-S
    Alfred 070303
  • idisb
    Mollie skrev 2007-12-27 23:20:24 följande:
    Men duvet inte när?? Vore u schysst att veta eftersom vi är p G NU att köpa sängar... ,-)
    när släpper dom inte i bladet fråns ve innan vad som gäller eller de som e på de avd vet säkert det samma mån. Frågade sambon som skickar i väg varorna till varuhusen men han ha inte hört att det ska vara något nära nu. är mammaledig annars hade jag kunnat smita in på jobbet
  • Mollie
    idisb skrev 2007-12-27 23:28:35 följande:
    när släpper dom inte i bladet fråns ve innan vad som gäller eller de som e på de avd vet säkert det samma mån. Frågade sambon som skickar i väg varorna till varuhusen men han ha inte hört att det ska vara något nära nu. är mammaledig annars hade jag kunnat smita in på jobbet
    Oki, grejjen är den att vi har bestämt oss och åker nog på söndag, om min pappa kan köra med lastbilen. Hade jag fått veta om dessa rabatter kommit inom loppet av en månad så hade vi nog kanske kunnat överväga att vänta, men kanske lika bra att göra det nu, vi bara lääängtar efter nya madrasser!
    Alfred 070303
Svar på tråden IKEA-rabatter... "Köp X så får du X"