• esandis

När hade era barn storlek 21 i skor?

Jag har en dotter på 6 mån och nu har hon ca storlek 17 i skor...de hon har är storlek 17 och där är lite plats över vid tårna....Jag köpte ett par kavat skor på rea till nästa vinter i storlek 21....Tror ni de passar eller är för små???

• Svar på tråden När hade era barn storlek 21 i skor?
  • TSL

Min dotter har stl 21 på sina vinterskor iår och hon blir 2 år nu i januari.

Nyfikenhet går inte att bota!
  • trebarnsmamma79

när min son var 15mån hadde han 21 nu vid 18mån på vinter skorna har han 22.

• lilla sandra

Min dotter på 26 månader ligger på gränsen att gå över från stl 20 till 21 nu.

• blonde redhead

Min 20 månaders har det nu i vinterskorna.

• cicci85

10 månader
    Han hade 21 på sina första sandaler som han fick när han började gå... På hösten hade han 23... växte fort!

• ami

Min son har stl 21 nu, han är 18 mån ochh ligger precis på Bvc mittkurva.

• estersmor

Min son har precis vuxit ur sina vinterskor som är storlek 21. Han blir 3 i maj!! Med andra ord så har han rätt små fötter.
    Jag skulle tippa att 21 är rätt vanlig storlek för barn som är ca 1,5 år så de blir nog bra till din dotter!

• esandis

Tack så mycket för hjälpen.....Då behåller jag skorna och hoppas på att de passar....=)

• cicci85

Om de inte passar är det ju bara är sälja på tradera!

• Suskiv

min 11 månaders har 21:or i kavat. han har stora fötter

• SmileyMalin

oj.. min tös hade nog 21 runt 1 års åldern... Nu när hon är 20 månader har hon 25 i sina vinterkängor och har då ca 1cm växtmån..

Och hon är rätt medel på både längd och vikt men råkar ha långa fötter

• Någon

Svårt att säga. Min son har 21 nu och han är 2 år och 8 månader. Han är liten för sin ålder dock.

Svar på tråden När hade era barn storlek 21 i skor?