Ikea chatt *logg* ehhhh tack för hjälpen........
Ikea:
Linda Jag:
hej jag letar efter kuddfodral till eran kudde inner som är 72 x 72 >> hittar bara två fula saker, ni har ju haft flera vad har hänt med dom? Ikea:
Hej! Du ska få prata med avdelningen som har hand om kuddfodral Jag:
ok Ikea:
Vilket varuhus ska du besöka? Jag:
linköping eller online >> HIttar bara lydia och hulda till 72 x 72 ni har haft andra juh, ingen av dom funkar i ett barnrum o hur kan man bara ha två alternativ till en kudde? Ikea
I Linköping finns det precis som du skriver Lydia och Hulda. >> Sen finns det bara ett kelimfodral också. Jag:
vad är det? Ikea
Det kommer kanske in fler längre fram. Jag:
finns det andra kuddfodral i andra varuhus som man kan skicka efter? Ikea:
Det är i ull och bomull, man kan säga typ som en äkta matta, men i kuddfodral istället. >> Kanske inget man har i barnrum... Jag:
men varför har ni tagit bort en del kuddfodral o minskat antalet till två i ert sortiment? >> Så nu ska jag alltså sitta här med fyra stora kuddar o vänta på att ni ska ta fram nya kuddfodral? Ikea:
Jag vet inte det, vi har även kuddfodral som är 65x65. Jag:
det hjälper väl inte mig jag har ju fyra kuddar som är 72 x 72 Ikea:
Nä, det förstår jag, men jag menar att de satsar även på det måttet. Jag:
ja det finns massor till 65 kudden varför inte satsa lite mer på 72 om man nu ska sälja den >> Tack för din tid ialla fall
Ja vad säger man...........tack för hjälpen eller vad?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-28 12:19:29:
DET BLEV RÖRIGT LÄS HÄR ISTÄLLET
Ikea:Linda
Jag:hej jag letar efter kuddfodral till eran kudde inner som är 72 x 72 >> hittar bara två fula saker, ni har ju haft flera vad har hänt med dom?
Ikea:Hej! Du ska få prata med avdelningen som har hand om kuddfodral
Jag:ok
Ikea:Vilket varuhus ska du besöka?
Jag:linköping eller online HIttar bara lydia och hulda till 72 x 72 ni har haft andra juh, ingen av dom funkar i ett barnrum o hur kan man bara ha två alternativ till en kudde?
Ikea:I Linköping finns det precis som du skriver Lydia och Hulda. Sen finns det bara ett kelimfodral också.
Jag:vad är det?
Ikea: Det kommer kanske in fler längre fram.
Jag:finns det andra kuddfodral i andra varuhus som man kan skicka efter?
Ikea:Det är i ull och bomull, man kan säga typ som en äkta matta, men i kuddfodral istället. Kanske inget man har i barnrum...
Jag:men varför har ni tagit bort en del kuddfodral o minskat antalet till två i ert sortiment? Så nu ska jag alltså sitta här med fyra stora kuddar o vänta på att ni ska ta fram nya kuddfodral?
Ikea:Jag vet inte det, vi har även kuddfodral som är 65x65.
Jag:det hjälper väl inte mig jag har ju fyra kuddar som är 72 x 72
Ikea:Nä, det förstår jag, men jag menar att de satsar även på det måttet.
Jag:ja det finns massor till 65 kudden varför inte satsa lite mer på 72 om man nu ska sälja den >> Tack för din tid ialla fall