• villsågärna

Kissnödig trots att jag precis kissat...

Är det fler som känner så?
    Jag fick urinvägsinfektion på juldagen men har fått medicin för det. Sen har jag fått svar fr odlingen och det var ingenting.
    Kan det vara så att bebisen ligger så pass mot urinblåsan så jag känner mig kissnödig hela tiden?
    Blir ju orolig att allt inte är som det ska...
    Fler som känner likadant?

• Svar på tråden Kissnödig trots att jag precis kissat...
  • Lisa E

Du är inte ensam! Jag fick förklarat att det beror på hur bebisen ligger och att man inte alla gånger kan kissa ut allt, därför springer man och småkissar stup i ett.

• Bobbenn

Jag kissar jämt! Börjar bli frustrerande men ingen UVI här

Gravid v 28
  • Jaramla

jadå, har det likadant o det är grymt irriterande! känns nästan inte värt besväret att gå o kissa... testa att ta tag om magen o "lyft" upp den innan du sätter dig ner, kan befria urinblåsan lite o göra det lättare att tömma hela

• villsågärna

Ok... tack för era svar!

• MorsLillaOlle

Samma här! Kissar, men så fort jag går ut från toaletten blir jag kissnödig igen. Precis som att jag måste ställa mig upp för att få ner lite mer   Ingen uvi här heller, har kollat flera gånger.

Bebis i magen! Bf 080213
  • LovelyMeLovelyYou

Jag har det likadant... Vissa dagar, men inte alla. Framförallt när det är kallt ute blir jag kissnödig, och så förstås när lillan ligger och trycker på blåsan med.

• Papayia

Här e en till! Skitirriterande. Att inte veta om man är kissnödig på riktigt eller om det känns så för att bäbisen ligger o trycker på blåsan...

• villsågärna

Känns skönt att höra att det är fler med samma problem... de verkar va rätt vanligt ju...
    Fast faaaaan va irriterande de är att va kissnödig hela tiden
    Men men... snart så tittar den lill* förhoppningsvis ut... bara den väntar till måndag efter kl 24

• Lindsley

Jag ar ocksa med i kissklubben!!!

• Ina w

*räcker upp handen*...vart anmäler man sig sig*s*....

Lindsley skrev 2007-12-29 21:20:56 följande:
    Jag ar ocksa med i kissklubben!!!
    Bf 2008-01-30 Snart är du här knoddis=)
  • Camellis

Ja, så fort jag rör mig blir jag kissnödig. Och precis som någon annan skrev - känns knappt värt besväret att gå och kissa, för jag hinner bara dra på mig byxorna så vill jag kissa igen. Brukar kissa innan jag ska gå hemifrån, men det hjälper ju knappast. Går fem steg så är jag kissnödig igen.

Vecka 36 för mig imorgon, så om lite drygt en månad hoppas jag slippa detta konstanta kissnöderi. :-9

• Rombin

hänger på klubben jag mä!.... jag gör som Kerly... lyfter upp magen när jag sätter mig... då kommer det oftast ut... mer iaf.... hahaha...

• Lindsley

Ska prova det! Lika bra att tomma sa mkt man kan nar man anda haller pa!!!!

Rombin skrev 2007-12-30 01:30:29 följande:
    hänger på klubben jag mä!.... jag gör som Kerly... lyfter upp magen när jag sätter mig... då kommer det oftast ut... mer iaf.... hahaha...
  • fairyfloss

Jag är bara i vecka 18 och jag är precis likadan, jag kan på nått sätt inte kissa ut allt känns det som, utan jag måste gå en två tre gånger på raken hela tiden. Skitirreterande!!!

• Ina w

Det som är mest irriterande är väl ändå att man kissar, torkar sig och tycker att ja nu e jag nog klar..vad händer.... 10 droppar kommer till.. bara att börja om torka sig... ja ni fattar*s*.. siccka problem man har*S*Flört

Bf 2008-01-30 Snart är du här knoddis=)
Svar på tråden Kissnödig trots att jag precis kissat...