• omammao

knälånga eller stay-up stödstrumpor

Jag funderar på att köpa stödstrumpor för att jag har ofta värk i benen och är rädd att få åderbråck. Ni som använder stödstrumpor: vilka tycker ni är bättre knälånga eller stay-up?

• Svar på tråden knälånga eller stay-up stödstrumpor
  • Cynric

jag har köptå ska använda hela stumpbyxor. tycker det verkar otäckt när dom ska sitta åt så hårt och så tvärt ta slut någon stans på benet.

• omammao

Jag gillar inte att använda ens vanliga stumpbyxor därför vill jag prova knälånga eller stay-ups men vet inte vilket jag ska välja.. Någon annan som använder stödstrumpor?? Varifrån har ni köpt dem, från apoteket eller?

• MariaK

Jag använder knä långa stödstrumpor!!!! Hade aldrig klarat mig utan O de slutar ju precis under knät så det känns helt naturlig avslutning där.....
    Jag köper mina på apoteket.

• Göteborgsmamman

Jag använder stödstrumpor (till knäna) de dagar jag har byxor. Är superskönt och har köpt från apoteket. mät ordentligt bara så du inte köper för små. Det finns intruktioner vid hyllan på apoteket:) Är gravid i v 20 och har ett litet åderbråck sen innan och benen känns jättesköna på kvällen när man tar av dem!

Svar på tråden knälånga eller stay-up stödstrumpor