• Anonym

pirrningar i snoppen???

när jag och min sambo hadde sex igår, började de pirra i snoppen på min sambo, va inte skönt utan tydligen jätte obehagligt å läskigt, å sen kom de sperma men de va inte skönt så de kan väl inte vart "orgasm"???
    undrar om någon vet varför de kunde bli så???

• Svar på tråden pirrningar i snoppen???
  • gumsemumsan

Månne en manlig variant av fontänorgasm? Sök och se om det kan ha varit det - brukar kännas helt annorlunda än en "vanlig" orgasm.

• Anonym (musculu)

Betänk att all muskulatur styrs av nervimpulser. Det är muskulatur som ser till att de olika sekreten pressas fram och blandas på väg fram mot och ur penis.

Betänk sedan hur ofta det faktiskt uppstår funktionsfel i muskulatur. Tillfälliga, ibland jobbiga eller smärtande, men för det mesta ofarliga. Vem har inte upplevt att en muskel i benet börjat vibrera, eller kanske ögonlocket?

Betänk också att det är känt att det faktiskt är fullt möjligt för en man att få sädestömning utan samtidig orgasm. Ett av flera sätt är att från en punkt i ändtarmen utlösa en elektrisk impuls. Hur konstigt det än låter sker då omedelbar ejakulation.

Inget att vara orolig över om det bara hände en gång. Sker det fler gånger är det kanske läge att beställa tid för en undersökning.

En tanke slog mig nu precis... Googla efter symptom på magnesiumbrist och se om han har något eller några av symptomen.

PS. Män får ALLTID fontänorgasm.

• gumsemumsan

Anonym (musculu) skrev 2007-12-29 01:59:50 följande:

Betänk att all muskulatur styrs av nervimpulser. Det är muskulatur som ser till att de olika sekreten pressas fram och blandas på väg fram mot och ur penis.Betänk sedan hur ofta det faktiskt uppstår funktionsfel i muskulatur. Tillfälliga, ibland jobbiga eller smärtande, men för det mesta ofarliga. Vem har inte upplevt att en muskel i benet börjat vibrera, eller kanske ögonlocket?Betänk också att det är känt att det faktiskt är fullt möjligt för en man att få sädestömning utan samtidig orgasm. Ett av flera sätt är att från en punkt i ändtarmen utlösa en elektrisk impuls. Hur konstigt det än låter sker då omedelbar ejakulation.Inget att vara orolig över om det bara hände en gång. Sker det fler gånger är det kanske läge att beställa tid för en undersökning.En tanke slog mig nu precis... Googla efter symptom på magnesiumbrist och se om han har något eller några av symptomen.PS. Män får ALLTID fontänorgasm.
    Vad jag menar är en annan variant - den då man stimulerar prostatan och på så vis sprutar, men med en helt annan känsla. DET menade jag..
Svar på tråden pirrningar i snoppen???