Present till världens bästa grannar?
Vad ger man till världens bästa grannar, som alltid hjälper till med stort och smått? Förslag?
Vad ger man till världens bästa grannar, som alltid hjälper till med stort och smått? Förslag?
En stor korg med lite smått och gott i. Och en flaska champagne!
Toppen!!
Hoppas att vi är grannarna
Nä, allvarligt... hoppas att de blir jätteglada
hehe
Tips på annorlunda/roliga/bra grejer att lägga i kanske?
Har de någon speciell hobby, eller nåt du vet att de tycker om?
Och hur mycket får denna present kosta?
Min bror köpte som julklapp till min far en stor korg med allt som har med ost att göra! Ost, kex, vin, vindruvor... you name it! Dock blev den ganska dyr med tanke på att vissa ostar av någon anledning är SVINDYRA!
Dom är såna som har allt, därför är det svårt... Vet att dom har ett par speciella hobbys men dom har liksom allt till det också känns det som! Men det är ju tanken som räknas, så en korg med gott att äta och dricka är nog en rätt bra grej. Och kanske biocheckar också?
Har de en stor trädgård som de gillar att pyssla i, så är det ju passande med lite trädgårdshandskar, en handkräm/scrub från crabtree&Evelyn. En sekatör?
Eller varför inte ett fågelbord från www.wildlifegarden.se De är jättefina!
Bra tips, tack!
Jag tycker att en korg med lite av det mesta låter som en jättebra idé, man kan ju stoppa i nästan vad som helst där i!
Godsaker, kanske en bra bok om de gillar att läsa, biocheckar, ett presentkort på ett spa, sen kan ni ju alltid bjuda över dem på middag också, sånt är alltid mysigt!
det blev ett fågelbord! hittade wildlifegarden-grejer i en butik här i stan och vi bor på landet och dom gillar fåglar.. perfekt! tack för tipsen! (nästa gång blir det nog en korg!)
grand cru - hahaha!!
ja, dom verkade glada över det!