• Miss Cee

Fotobok på nätet, var är bäst?

Jag ska beställa en fotobok på nätet som 60-årspresent.
    Jag vill att boken ska vara riktig inbunden med hårda pärmar och att kvalitén på bilderna/papperet ska vara bra och inte se ut som något som kom från skolans kopiator..

Eftersom det blir en aning dyrt att testa alla firmor som finns undrar jag nu efter era erfarenheter, både bra och dåliga!

Var har ni beställt och hur blev det??

• Svar på tråden Fotobok på nätet, var är bäst?
  • EvilBetty

Jag läste för några månader sen här på FL att någon beställt från www.myphotobook.se och att de var jättenöjda över resultatet, så jag sparade sidan som Favorit och lämnar nu över länken till dig :)

• Miss Cee

Tack!! Jättebra! Det var en av de sidor jag hittat, så det är ju jättebra att få ett positivt omdöme

• epe

Jag beställer från ifolor och får alltid bra resultat. Sist var det dock en sida som fastnat ihop med en annan och när jag delade sidorna blev det två vita fläckar på bilderna.

Jag ringde o ville ha en ny bok såklart och blev jätteglad när de meddelade mig att jag kunde behålla den boken och de skulle skicka en ny bok till mig utan kostnad. Boken kostar 450 kr ca, så man kan säga att jag fick två böcker till kostad av 1 pga två vita fläckar på två sidor (av 60 sidor). Bra service tycker jag.

• Miss Cee

Tack för tipsen och kommentarerna!!

Någon annan som har någon erfarenhet?

Svar på tråden Fotobok på nätet, var är bäst?