• Geléhallon89

Gravid,dricka på nyår. 0,0%;)

Ngt spec som är lite festligt som vi gravida kan dricka till nyår? Nån som vet ngt gott? Skrattande

• Svar på tråden Gravid,dricka på nyår. 0,0%;)
  • miababia

beror ju på vad man tycker om. Men det finns ju cider och ska man skåla så är det ju samma färg som champange

• såpbubbla

Mixa frukter eller såndär "smaktillsats" vet inte vad de heter riktigt. Sen kan du ju göra om glasen lite för att få det lite mer festligare, tex med sockerkant?

• Malin K F

Brukar mixa frysta hallon med sprite och ananasjuice. GOTT!

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • Malin K F

Annars finns ju alkoholfria öl, clausthaller eller hur det stavas finns ju i vanlig mataffär. Funkar fint!

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • buffybus

du kan ju göra smoothie...mmm.... vaniljglass, hallon o lite mjölk o mixa det..kanske lite banan med...gott gott...

men om du ska ha och skåla med så vanlig sån alkoholfri cider på ica är ju gott...tycker jag...

BF 11 feb =)
  • skrållan1978

jag har ett bra tips=)

Varför inte köpa lite vanlig "Champis"- läsk på affären som heter så) häll i några frysta hallon och en skiva apelsin på kanten av glaset, JÄTTEGOTT!!!!

Nummer 5 i magen=)
  • såpbubbla

Åh gu va gött de lät me banan..

buffybus skrev 2007-12-28 18:06:34 följande:
    du kan ju göra smoothie...mmm.... vaniljglass, hallon o lite mjölk o mixa det..kanske lite banan med...gott gott...men om du ska ha och skåla med så vanlig sån alkoholfri cider på ica är ju gott...tycker jag...
  • Kristin24

Finns alkoholfritt vin som smakar vin...öl..eller gör en bål utan alkohol.

Go och glad Kexchoklad
  • Linalill

sök på google på alkoholfria drinkar. finns massor..
    sitter själv och funderar på vad jag ska dricka på nyår =)

• mael

nån som vet om det finns nått gott mousserande vin som äralkholfritt?

• Nina 77

Finns mousserande vin som är alkoholfritt på systemet med champangekork och allt. Tror jag betalade 44kr.

• Papayia

Oh jag ska ha rosa alkoholfritt mouserande vin. Känns lyxigt. Vet inte om det bli jorgubb eller rosé. Gillar rosa bubbel:)

• projekt vip

jag älskar virgin margarita: lemon juice, sockerlag och sprite eller soda beror på hur sött man vill ha...
    med lite salt på glaset blir det mums

• Lunas

Jag ska dricka alkoholfritt rödvin till maten och sen skåla med alkoholfri skumpa... *Längtar och hoppas rödvinet smakar som vanligt rödvin ungefär*

Svar på tråden Gravid,dricka på nyår. 0,0%;)