Gravid,dricka på nyår. 0,0%;)
Ngt spec som är lite festligt som vi gravida kan dricka till nyår? Nån som vet ngt gott?
Ngt spec som är lite festligt som vi gravida kan dricka till nyår? Nån som vet ngt gott?
beror ju på vad man tycker om. Men det finns ju cider och ska man skåla så är det ju samma färg som champange
Mixa frukter eller såndär "smaktillsats" vet inte vad de heter riktigt. Sen kan du ju göra om glasen lite för att få det lite mer festligare, tex med sockerkant?
Brukar mixa frysta hallon med sprite och ananasjuice. GOTT!
Annars finns ju alkoholfria öl, clausthaller eller hur det stavas finns ju i vanlig mataffär. Funkar fint!
du kan ju göra smoothie...mmm.... vaniljglass, hallon o lite mjölk o mixa det..kanske lite banan med...gott gott...
men om du ska ha och skåla med så vanlig sån alkoholfri cider på ica är ju gott...tycker jag...
jag har ett bra tips=)
Varför inte köpa lite vanlig "Champis"- läsk på affären som heter så) häll i några frysta hallon och en skiva apelsin på kanten av glaset, JÄTTEGOTT!!!!
Åh gu va gött de lät me banan..
Finns alkoholfritt vin som smakar vin...öl..eller gör en bål utan alkohol.
sök på google på alkoholfria drinkar. finns massor..
sitter själv och funderar på vad jag ska dricka på nyår =)
nån som vet om det finns nått gott mousserande vin som äralkholfritt?
ojoj, gott allt lät :P . ska fundera lite på detta :P fanns ju massa. ;))
Finns mousserande vin som är alkoholfritt på systemet med champangekork och allt. Tror jag betalade 44kr.
Oh jag ska ha rosa alkoholfritt mouserande vin. Känns lyxigt. Vet inte om det bli jorgubb eller rosé. Gillar rosa bubbel:)
jag älskar virgin margarita: lemon juice, sockerlag och sprite eller soda beror på hur sött man vill ha...
med lite salt på glaset blir det mums
Jag ska dricka alkoholfritt rödvin till maten och sen skåla med alkoholfri skumpa... *Längtar och hoppas rödvinet smakar som vanligt rödvin ungefär*