Coop extra tvättservetter?
Någon som använder dessa.....någon mer som kanske har läst att de var mäst hälsosamma. Är dom bra ?
Någon som använder dessa.....någon mer som kanske har läst att de var mäst hälsosamma. Är dom bra ?
jag har använt alla sorter, men nu köpte jag faktiskt coops när jag handlade senast, pga testerna. billiga är dom oxo, typ 18 kr...
Jag använder dom och har gjort det i ca 6 månader, inga problem inga irritationer heller. Dom är bland dom billigare också.
Jag använder också dom och tycker dom är jättebra..och billiga.
Jag ska köpa sådana nästa gång jag handlar hade jag tänkt mig....Undrar om deras omsättning på tvättlappar ökar efter det där testet :)? Det tror jag :)
Jag har också använt de hela tiden sen vi kom hem från sjukhuset och tycker de är toppen!!! Hoppas du också blir nöjd
Tycker oxå att dom är bra. Tyvärr har de varit slut i vår butik i över en månad nu...
14.90 på coop forum. De är bra tycker jag. Kanske snäppet torra om det är mkt kladd att torka bort men, gillar inte för blöta heller pga att det tar låång tid att torka huden då så jag tycker de är jättebra.
vi använder deras våtservetter.. iofs de torra me.. o dom funkar jätte bra! varvar dem o eldorados..beroende på VART vi handlar
Vi använder också deras våtservetter och är helnöjda! Dom är lagom blöta, lagom tjocka och precis lagom stora... Hihi, jag brukar bunkra upp ett lagger med typ 6 förpackningar när vi handlar så vi inte ska behöva riskera att dom är slut. Vi lär ju inte sluta nu när dom fick "bra" resultat i testet.
Det enda negativa, tycker jag, är förpackningen....
Coops är helt Ok
har använt de hela tiden. inga problem alls! den första tiden använde jag pampers sensitive o hon blev kanonröd i rumpan...
Här är en till som enbart använder Coops våtservetter! Tycker att de är bra och billiga! "Tur" att de fick bra i testet!
/Maria
Tycker de luktar konstigt..kanske bara ja som tycker de..=O)
hmm jag tycker dom luktar as.. gammalt kiss typ.
jag har våtservettar i plastboxar..pampers funkar inte, den går i sönder, nu har vi natusans låda( så vi får använda upp den som kom med) men sen har vi andra servetter i den....i skötbagen har vi dom som dom är...man måste ju vara jätteaktsam så det inte kommer lotion på klistret, då funkar det inte att stänga den...isåfall tar man en liten plastpåse, och packar tvättserviettpaketet i den...
Använder också dom. Tycker att dom är bra och billiga. Var gjordes det där testet ni skriver om? Kan man hitta det på nätet?