• Julatjärnan

Var ska man bo i London om man är där under tre dagar?

Kan inte London alls och undrar var man ska leta hotell i London.
    Nära vad är det bra att bo om man vill se alla de kända sakerna? :)

Ge mig gärna tips och kanske även på något bra hotell för ca 300-400 kr per person och natt.

• Svar på tråden Var ska man bo i London om man är där under tre dagar?
  • Fru U

För 3-400kr/natt/person så hittar du nog bara vandrarhem

Live and let live
  • Julatjärnan

Verkar finnas massor med hotell för 600 kr per natt, inte vet jag dock var de ligger

• destiny391

vart ligger dom hotellen du har hittat? bor i london, sa jag kanske kan va till hjalp

• Julatjärnan

www.hotels.se/sortProperties.do&destinationId=3D931ACE-E3FE-46B4-A243-61D44A22053B&arrivalDate=08/02/2008&departureDate=10/02/2008&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0&ID=3

Hotellen på denna första sida tex

• Julatjärnan

"The Hyde Park Towers Hotel is a Victorian property tucked amid a row of former townhouses in the Bayswater district of London, England. This property stands 500 metres from Paddington train station"

• Julatjärnan

ok det låter bra, och priset var ca 650 kr per natt för två, det är ju billigt.

• Julatjärnan

nej aldrig

är det svårt att hitta första gången?
    långt från flyget in till stan?
    dyrt i London?
    Hur är vädret i feb? rikigt kallt? :)

• destiny391

ni kommer ju bo sa pass centralt, sa jag skulle nog akt buss overallt. man ser ju mer da, plus att de e billigare..
    klader o sa kan man ju hitta billigt, finns jattebilliga affarer.
    man kommer snabbt in i systemet har, tunnelbana o buss o sa.
    om ni tanker aka me ryan air, sa landar ni pa stansted. billigaste sattet att ta sig darifran ar att aka buss, kostar typ 8 pund per person enkel resa. snabbaste sattet ar att aka stansted express, de e lite dyrare, kostar nog 13 pund per person enkel resa. taget tar 45 min, bussen ar beroende pa vart ni aker.

• Julatjärnan

Hur mycket är 1 pund? :)

• Pshevil

Vi brukar bo på Royal National hotel när vi är i London, enkelt men med väldigt bra läge. Tar ca 10-15 min att gå ned till Oxford Street. Kostar ca 900 kr per rum.

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
Svar på tråden Var ska man bo i London om man är där under tre dagar?