Någon som använder OCEAN tvättmedel?
Jag vill gärna veta om någon här på fl använder OCEAN tvättmedel och sånt fall vad ni tycker om det. Min svägerska vill att jag ska prova och bl.a. får man det hemkört utan kostnad.
Jag vill gärna veta om någon här på fl använder OCEAN tvättmedel och sånt fall vad ni tycker om det. Min svägerska vill att jag ska prova och bl.a. får man det hemkört utan kostnad.
Vi använder det, har gjort det länge. Det är bra för miljön, bra för huden och allergier osv. Inget att klaga på alls.
Håller med förgående inlägg och kan bara tillägga att det är bra smidigt att få storpack så man alltid har tvättmedel hemma.
Även ett bra sätt att skrämma iväg alla andra tvättmedelsförsäljare
- Tyvärr, har precis öppnat en ny förpackning Ocean, återkom om ett år
Eller så nixar man sig....
Jepp, vi använder det. Fungerar toppenbra. Som tidigare inlägg håller jag med om att största fördelen är storleken på förpackningen. Vet att man kan beställa på etc.se men vi har köpt vårt på granngården....
Jepp, här inhandlas 9 kg dubbeldryg ca 1 gång per år och det är sååå skönt att alltid ha tvättmedel hemma. Dessutom är det effektivt och har mindre miljöpåverkan än många andra tvättmedel.
Eftersom jag tidigare jobbade inom koncernen så kan jag som lite bonus nämna att Leif Löf som är grundare till Kemibolaget både fått miljöpris av svenska kungen samt ett prestigefyllt miljöpris i Japan för innovationen med Ocean Dubbeldryg. (Jag är väl inte jävig nu då jag har bytt arbetsgivare sedan ett par år tillbaka)