• wac

Tips på annorlunda barnpassning i Malmö

Tips till er som har svårt att få tag på någon som kan hjälpa er passa barnen. Såg det här idag på Svågertorp. Synd att sonen är för liten. Annars hade jag nog testat på. www.dropnshop.se/aktiviteter.asp

• Svar på tråden Tips på annorlunda barnpassning i Malmö
  • wac

Gör det. De har prova på timmar till en viss kostnad så man vet att det är ett ställe som passar ens egna barn. känns ju inte så bra att binda sig för 12 mån, när man ej vet om det går bra eller ej.

• mjukisvicki

synd att det inte finns här i stan

• wac

Buttelina: var inne på din presentation. Såg att du har barn som är rätt små. Jag har för mig att åldersgränsen på stället är 3-10 år. Detta för att barnen ska kunna säga till när de ska på toalett och förklara när de är ledsna att de vill till mamma. Skriver så att du inte åker dit i onödan.

• Smaka Smaskens

Det lät riktigt intressant, synd bara att det är så långt bort.

(¯`'?.¸.?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.. Jonatan 010206 & Jesper 030418 ..?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.¸.?'´´¯)
  • Buttelina
    wac skrev 2007-12-29 18:56:12 följande:
    Buttelina: var inne på din presentation. Såg att du har barn som är rätt små. Jag har för mig att åldersgränsen på stället är 3-10 år. Detta för att barnen ska kunna säga till när de ska på toalett och förklara när de är ledsna att de vill till mamma. Skriver så att du inte åker dit i onödan.
    aha okej då
Svar på tråden Tips på annorlunda barnpassning i Malmö