• Anonym (?)

hur är en sexig tjej dans? killar!!

hur dansar en tjej sexigt?, och hur dansar hon fult?
    ta som ett exempel på krogen hur ska hon dansa för att det ska vara sexigt, och inte avtändande???
    ge mig tips!!
    ska hotta upp min man på dans golvet men vill inte göra bort mig

• Svar på tråden hur är en sexig tjej dans? killar!!
  • Vickan I

Tips från min sambo och hans polare är att inte åma sig för mkt på dansgolvet i tron om att man är sexig då.

De brukar säga att sådana tjejer dansar "snakedance" och de tycker iaf att det är avtändande och skämmit framförallt .

jomenvisstseru
  • Anonym (?)

ok tack ska tänka på det!!

fler??

• Ellieott

Vickan I skrev 2007-12-29 19:11:33 följande:

Tips från min sambo och hans polare är att inte åma sig för mkt på dansgolvet i tron om att man är sexig då.De brukar säga att sådana tjejer dansar "snakedance" och de tycker iaf att det är avtändande och skämmit framförallt .
    haha inte hett....
  • Anonym (hehe)
    Kamme skrev 2007-12-29 19:43:05 följande:
    en bättre fråga....Hur dansar killar sexigt?
    Det går inte...
  • Lilja84

Äsch , dansa avslappnat som du vill , det blir bäst så , det finns inget värre än folk som kråmar sig på dansgolvet  , jag brukar bara skratta när killarna och tjejerna står och torrknullar mot varandra det ser bara så illa ut .

Livet går vidare vare sig du vill eller ej.
  • Agapi

Anonym (hehe) skrev 2007-12-29 19:49:13 följande:

Det går inte...
    haha håller med killar kan inte dansa sexigt, iaf inte på ett dansgolv, möjligtvis på en scen med någon koreograferad dans.

Tycker de mest avtändande är när man inte har taktkännsla. Då speciellt om man står och åmar sej men inte följer musiken. Snyggast är dom dom KAN dansa och bara följer med och "dansar som om ingen ser på".
  • Anonym (?)

magdans då är det sexigt?

• Lilja84
    Anonym (?) skrev 2007-12-29 19:54:09 följande:
    magdans då är det sexigt?
    Jag tycker inte det , och ska man köra magdans så ska det vara hela kittet , dvs du ska vara utklädd och ha dansuppvisning .
  • Lilja84

Och rätt musik framför allt ska jag tillägga , jag menar tex  trance och magdans går inte hand i hand .

Svar på tråden hur är en sexig tjej dans? killar!!