Tips om mobil över skötbordet.
Vill bara tipsa om att ikeas "blom" mobil är jätte intressant att titta på, min son illvrålar när man tar bort honom.
Billig å bra!!
Vill bara tipsa om att ikeas "blom" mobil är jätte intressant att titta på, min son illvrålar när man tar bort honom.
Billig å bra!!
Jag gjorde en egen av en galje och resårband. Hängde två leksaker i den. Tycker han är jätteskoj att titta på.
Billigt.
Jag köpte en på åhléns som vi har över skötbordet och min dotter älskar att ligga där och titta på den.
har en fråga: hur fäster ni ere olika mobiler över skötbordet ?? har ju sett att den del har hyllor ovanför som de hände dom i men vi har igen sådan...
Jag gjorde en egen. Köpte fleece tyg med moln & elefanter & klippte ut dom. Parade ihop de 2 & 2, stoppade dom med lite stoppning & sydde ihop dem=))
Alicia älskar den. Hon skrattar så fort hon ser elefanten
Smurfan73: Jag tog en skruv som det är en ögla på i änden & skruvade i taket i badrummet. Sedan drog jag dubbel längd med sytråd från den & fäste i mobilen.
Klippte även ut dessa elefanter & moln & sydde på dem på spjälskyddet & stoppade dom. Finns bilder på både mobilen & spjälskyddet i mitt galleri om ngn vill se
Bebis 2005 - vilken fin mobil du hade gjort! Den kopierar jag gärna om jag får!
Rand: Tack så mkt Ja de är klart du får göra de
Jag instämmer i tipset. Ikeas mobil är jätterolig, mycket roligare än de andra dyra mobilerna vi har köpt!
Vill bara hålla med om att Ikea-mobilen är suverän. Ebba älskar den och så var den inte så dyr heller.
Vi satte fast en krok ovanför skötbordet. På så sätt kan man ju byta mobil lite då och då. Hittills har det inte behövts eftersom Oliwer har älskat sitt skötbord, men nu verkar han lite less på mobilen och då kan man ju bara byta ut den. Nu har vi en stjärna i olika färger från Brio som jag satt fast ett gummiband i, som den hänger i.
vi har en så söt trä mobil som nicole bara älskar! Det är en med olika djur , elefant , lejon , giraff mm mm hon bara älskar den. Den är oxå billig och enkel!!!!
jag har okså gjort en egen mobil. Bilder finns i mitt galleri.
Det satt rean en krok i taket som tur väl var. Om vi skulle haft den i badrummet så finns det en extra duschdraperistång tvärs genom rummet att hänga den i.