• BaraLillaIda

    Hur stor BB-väska hade ni med er in??

    Som rubriken lyder.. Själv har jag precis packat klart min och det blev tillslut en sportbag. Där jag har mina kläder och bebis kläder och lite till min kille!! Hygienartiklar väntar jag med tills det är dax att åka in.

  • Svar på tråden Hur stor BB-väska hade ni med er in??
  • morrontrött

    ja, en sportbag i normalstorlek hade jag med mig, o fick me allt.

  • anna apelsin

    Jag hade lite mindre än en sportbag, och fick med för mycket

  • mw78

    hej! håller på att packa nu.. är det bara kläder till mig, till barnet o hygienartiklar man behöver! eller är det något mera? o kameran är klart!

  • BaraLillaIda

    mw78 : Du kanske ska ta med rena underkläder till din kille/man oxå om han ska med in!!

  • Elias2005

    Hade en bag, modell större, och som vanligt packade jag på tok för mycket... Skrattande Hälften hade varit bra.. Men man vet ju aldrig, det kan ju "vara bra att ha"...


    Vår lilla bäbis är snart storebror...
  • froggyL

    Hi hi rolig fråga, känns som om jag har ALLDELES för stor väska, men det får ju plats så lite i den morgonrocken och tofflorna tar ju upp halva väskan juh!

  • Mira82

    En stor sportbag, en ryggsäck och det sista i en plastkasse, dem trodde nog jag skulle flytta dit : ) Insåg ganska tidigt att hårfön, plattång och egen kudde va att dra det ett steg för långt : )) hihi

  • Spexig

    håller med mira82, vadå "väska"? Väsk-OR! En sportbag, en ryggsäck och en pappkasse. Sen visade det sig att vi inte hade användning för något, utom en cdskiva, för jag var så borta hela förlossningen (hade värkar hemma i över två dygn innan vi fick komma in...)

  • Sandrakim

    En mindre sportbag med grejer åt mig och min sambo plus en ryggsäck med bebiskläder som sambon får hämta hemifrån innan vi ska hem. Och tar jag med mig min badrock så får det bli en plastpåse till.

Svar på tråden Hur stor BB-väska hade ni med er in??