Bebisen innan förlossningen? Lugn eller vild?
Vilka är era erfarenheter? Har den rört sig mer eller mindre dagarna innan?
Vilka är era erfarenheter? Har den rört sig mer eller mindre dagarna innan?
För mig har det
hmm så kan det gå när datorn är trött
vad jag minns så var dottern ganska så lugn på slutet, var ju ganska trångt.
men ditt svar då? väntar med spänning! BF idag - 30 dec och bebisen rör sig mer än den brukar...
Mitt skrutt levde rövare sista ddagarna. Bm sa att d skulle lugna ner sig sista tiden men icke sa nicke. d va disco hala dagarna i kistan *ler*
Har BF+4 idag och bebisen har sparkat mer än någonsin i över en vecka nu...
åhh det är nåt fel med datorn *suck* mina inlägg blir kapade *s* Får se om dett blir med.. för mig var det iaf lika mycket rörelser hela tiden och nu sist med freya så var hon helvild hela förlossningen igenom :) Hn sparkade och rörde sig massor.. och då de satte skalpelektroden på hennes huvud så hörde alla i förlossningssalen hennes jicka Lät rätt kul
Man hörde även att hon bökade och hade sig där inne. :)
*hicka
dagarna innan var nog som vanligt.
han var jättelugn ca 1,5 dygn innan...blev riktigt orolig under nån timme då han inte rörde sig alls, trots att jag försökte "reta" honom...
men de sista 6 timmarna innan han föddes sparkade han verkligen jättemkt!!! har aldrig sett sparkarna så tydligt utanpå magen under hela graviditeten...helt vild...
Dagen innan var hon helvild, mkt mer aktiv än vanligt.
Min bebbe är mycket lugnare idag och nyss så gick slemproppen eller delar av den kanske så hmm får se hur det blir för mig nu då.... inga värkar än dock.
Samma sak här som med allt annat då... Inget riktigt facit utan olika för alla. Min bebis har tryckt ifrån ordentligt hela dan idag. Spjärnar mot magen, det är för trångt att sparka. Annars känner jag inget alls, möjligtvis någon ilning i förlossningskanalen då och då.