• träd

Barbent i sandaletter på bröllop?

Hur gör ni? Är bjuden på bröllop och tänker har ett par snygga sandaletter. Men, bör man ha strumpbyxor för att det skall se "respektabelt" ut? Tycker det ser konstigt ut...

• Svar på tråden Barbent i sandaletter på bröllop?
  • penapöna

Jag skulle ha haft stumpbyxor.

Vad är det du tycker ser konstigt ut? Vad ska du ha för klänning? Det finns ju sandalettstrumpbyxor som inte har förstärkt häl.

• Lindisen1

Sunlight - det tycker jag inte! Det är ju såklart snyggast utan! Nä, jag hade definitivt kört utan stumpbyxor!

• Tristan

Utan! Skulle aldrig ens komma att tänka på frågan!

• Cornflakes

Beror på. Jag hade haft strumpbyxor (eller snarare stay-ups då jag inte använder strumpbyxor), om jag inte hade haft fin färg på benen. Typ icke kritvita (som mina är 11 månader om året)... Men det är jag det...

Pesronligen hade jag inte brytt mig hur det såg ut på foten av strumpan. Det är inte där jag kollar när jag ser på andra, tror inte dom kollar där när dom ser på mig heller. Och skulle dom nu göra det så får dom väl kolla då... Alltid kan man väl roa någon?

• Piffi

Det är tantvarning på strumpbyxor i sandaler!

• Mamma Ia

Nej, i sandaletter skulle jag aldrig få för mig att använda strumpbyxor! I mitt tycke använder man sandaletter den tid på året då man även är barbent. Känner man sig jätteblek om benen så kan man ju använda brun utan sol, eller gå och bli solsprayad.

• träd

Det blir utan strumbyxor! Smörjer in benen med brun utan sol. :)

Svar på tråden Barbent i sandaletter på bröllop?