amnings BH och inlägg
vilken amningsBH har ni köpt? det finns ju så många. Skriv för-och nackdelar!!
Vilka amningsinlägg har ni, jag vill köpa tvättningsbara men vet inte vilka jag ska välja, hjälp mig!!!!
vilken amningsBH har ni köpt? det finns ju så många. Skriv för-och nackdelar!!
Vilka amningsinlägg har ni, jag vill köpa tvättningsbara men vet inte vilka jag ska välja, hjälp mig!!!!
ja köpte i h&m. 129kr en svart ska köpa en vit me, den e suuuuuper skön!
Jag har en syntets-bh och en bomullsbh från H&M. Den i syntet var jag skeptisk till i början men trivs bättre i den än den i bomull. Orsaken är att brösten läcker fasligt mycket och den i syntet torkar mkt snabbare. En grej jag inte tänkte på innan jag fick användning för dem. De är sköna och lätta att knäppa upp. Priset är 98-129kr.
amningsinlägg, tips någon?
jag köpte en amningsbh idag från abecita och den kostade visserligen 400 kr men den var superskön. Jag är anti amningsbh överhuvudtaget och vill gärna ha en bh som inte är så sladdrig. Jag tycker de flesta amningsbehåar är så sladdriga och mjuka. Jag vill ha mer stöd och tryck över brösten om jag säger så och den från abecita är mjuk men har ändå ett starkare tyg så det känns nästan som en vanlig bh, vilket jag tycker är suveränt. Dessutom var den faktiskt rätt snygg och nästan..nästan lite sexig och det är allt annat än vanligt om man tänker på amningsbehåar.
Amningsinlägg har jag faktiskt inte tänkt på särsilt mycket. Jag köpte ett par i vintras som är i ullkvalitet eftersom jag var så frusen och det gjorde så attans ont om mina bröstvårtor. Men jag vet inte om de är bra till sommaren, kan nog bli lite varmt. På den fronten behöver jag också lite tips känner jag.
fler tips?
AmningsBH:n som finns på www.babyboden.nu är helt suverän för tiden precis innan och efter förlossningen!
Kråkan77:
Stod i valet o kvalet häromdagen om vilken jag skulle köpa..var precis som du skeptiskt till den i syntet..så jag köpte den av bomull. Tycker den är mjuk o skön och varm. Och att knäppena var så lätta.
Men då ska jag nog köpa den i syntet också...
Amningsinlägg har jag alltid använt Natusans amningsinlägg..har varit nöjd. Förutom att dom ibland har ramlat ut och dom blir lätt genomblöta om man läcker från ena bröstet medans man ammar på det andra.
Men det där med att dom ramlar ut såg jag här om dagen att dom har satt på en liten klisterlapp så dom ska sitta fast..bra.
H&M's amningsbehåar är ju så obekväma!!
Köpte en och ångrar mig fruktansvärt, nu ligger den o släpar bara.
Det bästa är vanliga sportbehåar tycker jag-skönast.
Särskilt de på Lindex, prisvänliga.
Vet inte hur det kommer att gå när man ska amma, men vanliga amningsbehåar finner jag så obekväma! Amninginslägg har jag inte funderat på ännu, men Babyland har väl bomullsinlägg som ser rätt så sköna ut.. Men de kanske är dyra..
Tummen upp för sportbehåar iallafall!
Amningsbehåar är skitsvårt, skitdyrt å ganska fult, men nödvändigt. Har man dessutom en lite knepig storlek kan det vara svårt att hitta.
Men, köp bara en billig nu innan amningen kommit igång, brösten kan bli STORA sen å då är det ju synd att ha köpt en dyr som blir för liten.
Jag har Abecitas amningsbehå, den är jättebra, och finns dessutom o strl 70G, som jag drar nu (Hade 70 D innan amning så man växer!)
Inlägg så funkar natusan engångs skitbra tycker jag
Jag har amningsbh från H&M o jag är supernöjd..amningsinläggen köper jag på apoteket,det är engångs inlägg o de är jättebra!