Spraytan
Nån som har testat d?
Funderar på om jag ska testa de en gång nu närmare sommaren.
Tänkte bara fråga hur de funkar: E man helt naken el kan man ha bikini el enbart trosa om man vill?
Nån som har testat d?
Funderar på om jag ska testa de en gång nu närmare sommaren.
Tänkte bara fråga hur de funkar: E man helt naken el kan man ha bikini el enbart trosa om man vill?
Jag testade ifjol sommar då jag var gravid o inte ville sola solarium.Det var helt värdelöst,kastade bort 500 spänn...men jag tror att det berodde på hon som sprayade.För det första så var fötterna mörkt,mörkt bruna o fläckiga.Såg smutsig ut...Benen var jättefläckiga,ansiktet var ganska bra men försvann efter nån dag...Hon skulle nog ha gått kurs några extra år innan hon gav sig på folk.Men det är säkert snyggt om det är en kunnig person som gör det Hoppas att jag inte avskräckte dig nu...gå bara till ett ställe där de gör det ofta och har hållit på länge!!!Lycka till
Ja, de kan ju va en fördel att de som gör de e kunniga
Men kan man välja själv om man vill va helnäck el ha trosor på el bikini?
Ska jag göra de, så vill jag nog ha bikini el iallafall trosor på...
Jag hade trosor och bh,man bör helst ha svarta...Jag blev informerad att ha trosor o bh,så man kanske inte får va näck...???
Nä oki...
Hur blev de på dej...den bruna färgen?
Borde man undvika å sola sålänge man har spraytan på?
Jag har köpt spraytan på flaska så jag kan göra det hemma. Mycket smidigt. Tar bara på överkroppen, benen visar jag ändå inte nu. Får jättefin färg! Första gången gjorde jag det själv men då blev det lite ojämt på armarna så nu får pojkvännen hjälpa till.
K72...Va kostar de att köpa på flaska? Å vart finns de att köpa?
K78 mena jag
Finns en på Kicks-den kostar nästan 400spänn..
Hur många gåner räcker den till K78??
Jag köpte min i en liten skönhetssalong här i Karlskrona. kostade inte mer än 250:-. Helt okej pris tycker jag. En sån ska räcka till 4-5 helkropps men som sagt så använder jag den bara på överkroppen. Man kan beställa på nätet oxå tror jag.
Ok, vet du nån sida att beställa den från? Vad heter märket?? (nu blev jag riktigt nyfiken )
www.solspray.nu
Kolla här :) har jag beställt mycket nöjd :)
Kramar Anna
De kostar asså 250 spänn för en flaska?!...Hmm..mer värt å köpa solkort för 10 ggr för samma pris. Eftersom flaskan inte håller värst många ggr...
Så jag ska nog allt satsa på å köpa solkort istället.
jag har spraytannat mig i en såndär glashytt man går in i,,sprayen kommer automatisk,,man ska göra 4 olika positioner och allt som allt tar det 45sekunder,, man får va naken,,ingen där inne förutom du och om du har nån med dig du vill ska följa med,, jag fick fin färg och det satt men än 2 veckor,,kostar 300kr,,, rekomenderar jag starkt
BabyJia: Men du slipper den farliga uv-strålningen om du kör med spray.
Poena: Det jag köpte heter Supersunic. "googla" så hittar du säkert nån sida.