• Anonym (sjuk?)

Förkyld i evigheter.

Nu har jag varit förkyld i två månader. Blev lite bättre ett tag, men så det det värre igen. Ont i kroppen, mest i huvudet, ryggen och nacken. Lite hosta. Tycker det verkar så konstigt. Är så trött.
    Jar varit till läkare, som sa att det nog bara är en vanlig förkylning ändå. Inget konstigt med proverna.
    Ibland läser man ju om folk som blivit allvarligt sjuka, som fått en sjukdom,som började med förkylning som inte ville ge sig. Så jag blir orolig.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Förkyld i evigheter.
  • Anonym (sjuk?)

puff

• Anonym (sjuk?)

Ingen med några kloka ord?

• Anonym (!!)

kan var etyt vanligt vbirus som ej syns på proverna och det kommer troligt vi s att gå över av sig själv.
    Tror inte alls det är något allvarligt som du behöver oroa dig för.

• Anonym (!!)

Tänk även på tvätta händer ofta.

• Anonym (sjuk?)

Ja men det har ju hållit på i två månader. Och inte blivit bättre alls. Känns som det är något skumt. Eller inbillar jag mig kanske. Det är det här med värken som är så oroande.

Jo jag tvättar händerna ofta, är noga med hygien.

• Anonym (sjuk?)

Nån ?

• Anonym (1)

Har varit jätteförkyld i två veckor (inte i närheten av dina två månader men..) nu med både halsont och öroninflammation, och jag blir inte bättre. trots att jag varit hos läkaren och fått pencilin. Inte ens öronen känns bättre. Vet inte vad jag
    ska göra. I morgon ska jag börja jobba igen...vet inte hur jag ska orka.

• Anonym (sjuk?)

Du har nog fått fel penecillin. Som jag. Fast jag tror inte att jag alls ska ha det.
    Samma här, ska också jobba i morgon, är det tänkt. Hur sjutton ska jag orka? Finns det nån annan värktablett än Ipren?
    Jag tror fortfarande att det är nåt skumt.

• Anonym (!!)

Om det virus så bite ändå inte pecillin oavsett sort. Värk kan ju b vara remmmatism eler likand ta upp det n med vc i morg får du höra av de tror.Och om vad du kan få för hjälp.

• Anonym (sjuk?)

Ja jag vet inte, men jag tror inte det är reumatism. Det onda sitter inte på såna ställen.
    Som idag, när jag var på toa och gjorde nr 2 (ja ursäkta ), och skulle 'ta i', så gjorde det ont i ryggen, som ett band tvärs över ungefär i nerkant av skulderbladet. Och ont mellan skulderbladen, i bröstet. Och ont i huvudet varje dag.

Svar på tråden Förkyld i evigheter.