• Lolilla

Mälarhöjdens ridskola - någon som rider där?

Jag ska börja återuppta min ridning igen. Har haft en längre (ofrivillig) paus. Funderar på Mälarhöjdens ridskola men är tveksam pga hur det var där förr. Finns det nån här på FL som rider där nu? Har hört att det är nya ägare. Är det bra? Är ridlärarna bra? Tacksam för svar!

• Svar på tråden Mälarhöjdens ridskola - någon som rider där?
  • HellviHumle

Det ligger inte riktigt med vägen härifrån så jag har ingen aning. Men det är nog som på alla andra, hajlajf på höloftet. Och småtjejer som mockar.

• Lolilla

Puffar lite. Seriösa svar önskas.

• HellviHumle

?

Lolilla skrev 2008-01-01 13:45:25 följande:
    Puffar lite. Seriösa svar önskas.
  • Lolilla
    HellviHumle skrev 2008-01-01 13:51:46 följande:
    ?
    Är du här nu igen?

• JHarvey

Jag har jobbat där Helt suveränt.
    De "nya" ägarna tog över 1997, så de är väl etablerade och om jag inte har alldeles fel är det tillochmed kö dit..? Det har iaf varit det lääänge.

Hästmaterialet är ALLTID suveränt. Ridskoleryttarna hävdar sig väldigt bra när de är ute och tävlar.
    Det ska byggas en ny anläggning oxå, men det går ju sådär fort (pga kommunen osv)

Gå in på hemsidan www.hars.info

• Lolilla
    JHarvey skrev 2008-01-01 13:57:20 följande:
    Jag har jobbat där Helt suveränt.De "nya" ägarna tog över 1997, så de är väl etablerade och om jag inte har alldeles fel är det tillochmed kö dit..? Det har iaf varit det lääänge.
    Hästmaterialet är ALLTID suveränt. Ridskoleryttarna hävdar sig väldigt bra när de är ute och tävlar.Det ska byggas en ny anläggning oxå, men det går ju sådär fort (pga kommunen osv)
    Gå in på hemsidan www.hars.info
    Har redan varit inne på hemsidan och gluttat lite. Hoppas det inte är alltför lång kö bara.
Svar på tråden Mälarhöjdens ridskola - någon som rider där?