• Anonym (***)

Hur kan vi hotta upp sexet ikväll?

Jag och min kille ska bara vara hemma ikväll, äta god mat och mysa men jag undrar hur vi ska göra sexet lite annorlunda just ikväll? (det är ju ändå nyårsafton). Det är inget fel på sexet annars men jag behöver lite tips och råd!

• Svar på tråden Hur kan vi hotta upp sexet ikväll?
  • Anonym (***)

Okej det blir väl som vanligt då..

• Anonym (joho)

Massor med levade ljus. Skumpa eller liknande på kropparna och ha sex ÖVERALLT!!=)

• Anonym (***)

Haha tack för svaret! jo levande ljus har vi men man kanske skulle ta in några i sovrummet också..hmm

• Anonym

Gör en bikini av sprutgrädde det gjorde Annie i en tv serie och fick en man att tända.. Man kan sätta ditt två kökbär eller nått.. Choklad sås som mannen eller tjejen kan slicka i sig.

Varför inte lite sofft musik,tända ljus, rosenblad sprida romantik över allt.. Kanske dricka champagne eller vin.

• Anonym (***)

Ja det där med grädden är en klassiker! Men vi har tyvärr inget hemma nu, shit vet inte om jag skulle våga göra nåt sånt..undrar vad killen skulle säga..

• Anonym (mumma)

Precis! Ha sex överallt. I soffan (väldigt bekämt på alla sätt), köksbordet, duschen, hallgolvet....

Något häftigt jag upplevde var när min kille slickade mig och precis hade sköljt munnen med munskölj. Härligt kylande känsla. Ska vara häftigt med typ Vicks Blå i munnen också även när du suger honom.. Värt att testa.

• Anonym

Ja men affärerna har väl öppet än eller?

Har du ingen vispgrädde som han kan slicka in eller ni båda?

Har ni balkong så kan ni ju ha sex där eller i en hiss göra det lite mer vågat... Kanske ha sex på annan plats än innan. Göra en annorlunda ställning, finns ju sidor på nätet som tipas om sånt i fall man inte kan komma på någon annan.

• Anonym (***)

Hmm ja man kanske skulle börja i soffan, sen gå in i duschen (har inte duschat idag) och sen fortsätta utanför duschen i sovrummet eller köket..dra ut på det riktigt länge hihi

• Anonym

japp det är underbart med is eller vicksblue men listerin munskölj är snäppet bättre jäklar känns som en iskall vind!!!!

Ta på dig något raffsigt och förförande!!! det gjorde jag igår kväll klädde ut mig till Rihanna!!!

Hihi!

• Anonym (***)

Ja vi har balkong, man kanske skulle ha sex där på tolvslaget när alla fyrverkerier förgyller himlen!

Svar på tråden Hur kan vi hotta upp sexet ikväll?