Vilka amningsinlägg är bäst?
Ska ha barn strax och har ingen aning om vilka amningsinlägg som är bra. Ska man ha engångs eller inte?? Beställer helst från nätet då de inte finns mycket att välja på där jag bor.
Ska ha barn strax och har ingen aning om vilka amningsinlägg som är bra. Ska man ha engångs eller inte?? Beställer helst från nätet då de inte finns mycket att välja på där jag bor.
jag har (bägge gångerna ) haft tvättbara inlägg i frotté och ull. Jag köpte mina från minimundus.se
Har provat sådana där engångs också men fick byta hela tiden tyckte jag iom att jag läckte så mycket....som dom gav jag bort.
När det var som ondast var det bara Natusans (från ica) som dög, till och med apotekets modell skavde. Vänta med att beställa tills du ser hur mkt du läcker, och köp inte för många flergångs innan du vet att de passar dig!
Natusans gillade jag inte alls! De fastnar i bröstvårtan och det gör jätteont, läcker också på en gång. Jag har för mig att NUK var bra, men dyra. Hemma hade jag tvättbara bomullsinlägg från Minimundus, men de räckte inte riktigt för mig som läckte en del. Men hemma funkade det och så hade jag bra engångs, typ NUK när jag var iväg.
Natusans från ICA fastnade så det lossnade bitar från bröstvårtan, trots att jag försökte blöta loss den - ONT!!! Rekommenderas INTE. NUK och Pigeon är bra, Pigeon har jag dock inte hittat på nätet.
jag har gillat natusan och NUK bäst.. apotekets fick jag ha typ 3 st på varje tutte och ändå läckte det!
fast tyvärr tycker jag att alla fastnar på bröstvårtan ibland och det gör svinont att ta bort dom då
vad är NUK för nåt?? vart hittar man det?
På Babyland finns NUK i alla fall, vet inte om de finns att köpa på nätet. NUK var de dyraste som fanns där, jag tror den lilla förpackningen kostade 65 spänn!www.babyland.se/amningsinlagg-nuk-premium-comfort_x_GB252063.aspx
Du kan nog söka på NUK amningsinlägg på Google så hittar du säkert nån internetbutik...
Lycka till!
Jag har hittat på City Gross ett märke som heter Helen Harper (låter riktigt B... ) men de är faktiskt bra! Det blir gelé, precis som i NUKs och en förpackning med 30 st tror jag kostade strax över 20 kr. Har inte sett dom någon annanstans...