Nån som vet nån sida där man kan handla kläder från USA?
Vill köpa kläder från USA, nån som vet varifrån man kan göra det?
Vill köpa kläder från USA, nån som vet varifrån man kan göra det?
Det säkraste är ju att köpa via butiker på Ebay,det gör min fru.
www.abercrombie.com/anf/lifestyles/html/homepage.html%20Brand_AnF%20Brand-_-abercrombie%20and%20fitch%20exact-_-gglxxanf0020000106nyc&gclid=CNjbqpGp1ZACFQ13MAodJUNYQQ
Den vet jag om. Vad är det för typ av kläder du är ute efter?
Glömt inte bort att det tillkommer avgifter när man handlar från ett land utanför EU, fakta om det finns här: www.tullverket.se/se/Privat/handla_via_internet/
Här kan du räkna ut vad som tillkommer i form av skatt och moms: www.tullverket.se/se/Privat/handla_via_internet/kalkylatorn.htm
Det är ju tråkigt om man råkar ut för kostnader man inte har räknat med
Alla möjliga, men helst inte märkeskläder....
Tack Heleri (och till er andra med såklart!)
Du kan få många tips av ShopUSA - skriv upp dig på nyhetsbrev och du kan tjäna upp till 70% på märken i USA
Genom ShopUSA Sverige kan du få dina saker hem med ett pris beräknat på förhand. Du skriver in din adress du får hos oss på internet butiken och betalar oss för frakt tull och moms. Det kan du räkna ut på framsidan av vår hemsida shopusa.com/shopusa/sweden
Du är alltid välkommen att skriva till vår kundtjänst på [email protected]
ShopUSA Sverige
Michael
Är det något speciellt märke eller varför vill du handla från USA? Det är liksom lite svårt för oss att veta vilken typ av kläder du vill ha, eller är det viktigaste att kläderna är från just USA?
Jag brukar handla på www.oldnavy.com bra och billiga kläder. De tillhör samma koncern som GAP och man kan beställa från GAP på samma gång.