• Anonym (dildo)

Vart köpa dildo?

Jag behöver verkligen en dildo..
    Grejen är att jag inte har internetbank eller betalkort...Så vart kan man handla en på faktura om man har en betalningsanmärkning? Nån som vet?

Är skötsam med min ekonomi så pricken går ut snart hoppas jag..=) Och jag kan knappt bärga mig efter en skön dildo och leka med på mina ensamma kvällar..

Hoppas nån vet eller att det är möjligt..

• Svar på tråden Vart köpa dildo?
  • Emelisch

www.himmelriket.se där har du en bra sida, som du kan betala genom att få faktura hem :) gå in och läs på webbshop så kan du sedan gå in på köpvillkor och läsa :)

• Anonym (dildo)
    OMWF skrev 2008-01-02 01:51:47 följande:
    Gå till en affär där dom säljer dildos?
    finns inte i min stad.. och det är lååångt till nästa stad..=)
  • Anonym (dildo)
    Emelisch skrev 2008-01-02 01:53:32 följande:
    www.himmelriket.se där har du en bra sida, som du kan betala genom att få faktura hem :) gå in och läs på webbshop så kan du sedan gå in på köpvillkor och läsa :)
    bra tips..Har du beställt därifrån? är det diskret?
  • Emelisch

Jag har beställt rengöringsmedel för sexleksaker därifrån, har även varit på sexparty och då köpte man ju lite saker förståss :) Har en släkting som jobbar där, även hon som hade hand som sexpartyt, och jag tycker det är jättebra :) Och diskret, man ser inte vart det kommer ifrån, det kommer i en låda bara :) gjorde det iaf när jag fick mitt :)

• Anonym (lust)

www.lustjakt.se kan du handla både mot postförskott och faktura, de skickar också väldigt diskreta paket.

Svar på tråden Vart köpa dildo?