Hur länge kan man använda en leandervagga??
Hur länge är en leandervagga användbar?? Är den värd pengarna eller finns det liknande billigare alternativ??
Ni som har en, är ni nöjda?? berätta allt!!
Hur länge är en leandervagga användbar?? Är den värd pengarna eller finns det liknande billigare alternativ??
Ni som har en, är ni nöjda?? berätta allt!!
De är helt underbara!! Men används inte så länge... Jag har bytt ut den när mina söner varit ca 4 månader gamla. Men under sina första 4 månader sov de mycket bra i den, både på natten (när de inte sov hos mig) och dagtid.
Jag har den gamla varianten som är (tror jag) ännu lite mindre (från ca 03). Så den blev snabbt liten. Men de ligger gärna trångt i början så det är ingen fara. Vi hade inte ställningen som finns som tillbehör utan hängde den i en krok i taket. Funkar lika bra (eller bättre!). Min är köpt begagnad för ca halva nypriset, jag tycker den varit värd sitt pris!!
tackar , någon mer??
bidrottningen: tackar!! låter som vi nog kommer att investera i en sådan. skulle passa prefekt brediv våran säng..
Ni kommer inte att ångra er! Tror dessutom att de är hyffsat lätta att sälja begagnade sen om du inte vill ha kvar den.
i harine Leander...men vi har Knopa, samma princip. Vi är superöjda! www.knoppa.com
...mitt tangentbord är kass. "Vi har inte Leander men Knoppa, samma princip..."