• jeja80

Gravid i norrköping?

Hej hej!!

Tänkte höra om det fanns någon i Norrköping som nyligen blivit gravid, skulle vara roligt att följas åt.
    Själv är jag i vecka 7

Kramizzar Jessica

• Svar på tråden Gravid i norrköping?
  • jeja80

Uppdaterar lite

Finns det ingen som håller till här på FL från Norrköping som nyligen blivit gravid??

• cami82

Hejhej! en till här.. jag är i v. 19 nu :)

• jeja80

Hej!! Vad kul!! När är du beräknad?
    Jag är i v 12+6 och ska på inskrivning imorgon ska bli så spännande.

• cami82

Jag har BF den 4 juli :) När har du?
    Spännande med inskrivning, Vilken barnmorska har du fått? är det på Vrinnevi? Jag var på inskrivningen i början av december och fick en jättebra barnmorska tack och lov..
    Var på ultraljudet i fredags, det var såå kul. Har en liten vilde där inne :)

• jeja80

Idag var jag på inskrivningen, var så roligt.
    Vi fick höra hjärtljuden och så gjorde vi ett vul och det var en riktig vilding där inne

Jag går hos bm på Lovisa eftersom jag har min läkare där kändes det tryggast.

Det är så kul att göra ul, tänk att det är ens barn som är på bilden

Ska du gå på någon vattengympa eller yoga?

Kram

• Magdissz

hej hej.
    bor också i Norrköping. Har BF 12 augusti.
    Går också hos Lovisa dom är helt underbara där. var på inskrivning 30/1 och vi fick också lyssna på hjärtat.
    i måndags var vi och gjorde nupptest, de måste tydligen lära sig det på vrinnevi innan det blir rutin.
    det var det häftigaste jag varit med om att se bebisen.
    är jätte glad.

• jeja80

Välkommen magdissz!

Ja, visst är det häftigt!

Vem utav BM har du? Jag har Ing-Marie och verkar helt underbar.

• Magdissz

jag har också henne.
    hon är bäst.
    även min man blev imponerad av henne. hon var så lugn och sättet hon pratar på, då kände jag att detta kommer gå vägen.
    låter som jag är kär i henne , hehe

fick du erbjudande om att göra nupptestet?
    när ska du på rutin ul?
    vi ska 5/3 så det är mindre än 1 månad kvar. längtar...

• cami82

Välkommen magdissz :)
    ----------------------
    Hhihi hade du också en liten vilde där inne :)
    Ja det är underbart att se att man har ett nytt litet liv där inne.

jag gjorde också vul på Lovisa mottagningen, hade tid samma dag hos barnmorskan på VIN sen eftersom hon var så bra så blev jag kvar där..

Ja vattengympan är på vrinnevi el? Man får inte börja förens man har passerat v.25 hörde jag, är det så?ngn som vet?? har tittat efter om det finns andra gravidträningar av något slag men hittar bara vattengympan och yoga.. har aldrig varit på yoga så man kanske skulle prova på det. KraM

Svar på tråden Gravid i norrköping?