• Anonym (Kli,kli)

    Kliande bröstvårtor= graviditetssymtom ?

    Hej !
    Har BIM 8/1 och mina bröst och bröstvårtor har börjat klia så hemskt. Kan det vara ett grav.symtom ?
    Mvh en som hoppas

  • Svar på tråden Kliande bröstvårtor= graviditetssymtom ?
  • ischa

    Har tyvärr aldrig hört talas om att det kan vara symtom på graviditet. Det är nog bara att vänta och hoppas....
    Lycka till!

  • ischa

    Har tyvärr aldrig hört talas om att det kan vara symtom på graviditet. Det är nog bara att vänta och hoppas....
    Lycka till!

  • Alyssa

    Mina bröstvårtor kliade som tusan när jag blev gravid...

  • emmalisa

    och mina också


    ?*`?-» ?*`?-» mamma till Christoffer 900515 & Maja 070709?*`?-» ?*`?-»
  • Anonym

    Mina kliar ganska ofta så jag håller på att bli tokig, speciellt den vänstra. Så har det alltid varit och jag är inte gravid!

  • Anonym (gravid)

    mina bröst däremot hela dom kliar och jag är gravid!

  • Anonym (Kli,kli)

    Hej !
    Idag är det bättre och kliar nästan inget, så det var nog falska förhoppningar : (

  • Queen70

    och nästa fråga är, hur fan kliar man dom utan att det gör ont???

  • smurfen08

    Det var mitt enda symtom - att de kliade. Det kliade sådär jättemycket i 2dagar. Höll på att bli tokig...Googlade kliande bröstvårtor för jag trodde jag fått skabb från våra hundar (grav var oplanerad). Då hamnade jag på FL där det stod att det var ett symtom. Jag köpte ett test och mycket riktigt - ett plus (slutade tyvärr i MA). Men det komiska är att jag hade bara kliandet i dessa 2dagar sedan försvann det så hade jag inte gogglat så hade jag säkert missat att jag var gravid i ettag till...

  • Anonym (Kliar)

    Mina bröst kliade nör jag var gravid, massor! Redan efter befruktningen började de klia lite och fortsatte så länge jag var gravid. Aldrig haft kliande bröst före det.

    Kunde vara hela bröstet i vissa dagar enbart bröstvårtorna.

Svar på tråden Kliande bröstvårtor= graviditetssymtom ?