Elodie details napphållare och esska napp?
Hej!
Hej!
jag tycker elodies är bäst gillar inte alls de andra. nu använder iof junior inte napphållare längre men de är iaf mina favoriter. den funkar inte med esskas happynappar för de har för små knoppar, men de vanliga går i.
sitter som berget tycker jag. de är kanon!
du har använt dem till esskas utan ring, men inte happy alltså?
Tycker precis samma sak om Esskas napphållare. Den sitter ju inte fast i kläderna för fem öre och den är dessutom så onödigt stor och är bara ivägen.
Tycker bäst om MAM's napphållare. Dom är lagom stora och sitter bra i kläderna. Men för några dagar sedan köpte jag Esska Happy-nappar, och då passade inte MAM's napphållare längre, för knoppen på nappen va så liten. Köpte en Eloide Details-napphållare idag. Den sitter bättre, men inte speciellt tight. Så nappen lossnar ju hela tiden...fast du kanske inte har Esska Happy-nappar i och för sig. Men annars tror jag faktiskt att Eloide Details-napphållarna sitter bra. Den sitter hur bra som helst i kläderna, men jag har ju dock inte provat med andra nappar än :)
Elodie-napphållaren är suverän. Funkar till esskas nappar förutom happynappen och även mam-naparna
har du testat mam hållaren på esska nappar? sitter elodies tightare?
nä, har inte happy napparna.. men elodies sitter alltså tightare än mams napphållare? (på själva nappen menar jag..)
elodie sitter tightare, i mam snurrar ju nappen, det gör den inte i en elodie.
BRA! då hoppas jag problemet blir löst för nu sliter hon loss nappen från mam hållaren och senast idag när vi var på väg till stan och hon satt i vagnen så roade hon sig med att kasta nappen på golvet så jag fick springa och leta den :S puuuh :) nu ska jag gå och beställa